۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲

شهردار منطقه یک تهران:

شورایاران تنها بازگو کننده مشکلات و کاستی های محلات نباشند

شورایاران تنها بازگو کننده مشکلات و کاستی های محلات نباشند

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران در اولین دیدار خود با شورایاران محلات ۲۷ گانه شمال تهران گفت: شورایاران تنها بازگو کننده مشکلات و کاستی های محلات نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله تاجیک اسماعیلی در اولین دیدار خود با شورایاران محلات ۲۷ گانه شمال تهران با بیان این که شورایاران با انجام کار فرهنگی در محلات می توانند نگاه و نگرش مردم به شهر و شهرداری و نوع خواسته های آنها را از مدیریت شهری تغییر دهند، اظهار داشت: شورایاران نباید تنها بازگو کننده مشکلات و کاستی های محیط زندگی شان باشند و رفع آن ها را تنها از شهرداری مطالبه کنند.

شهردار منطقه یک تهران ادامه داد: شورایار به عنوان یار شورا و شهرداری باید کار اجتماعی کند و با ایجاد بستر فرهنگی مناسب در جامعه ، دیدگاه مردم و خواسته های آنها را از شهر و شهرداری تغییر  دهد.

وی گفت: شهر برای همه است و ما فقط خادمان آن هستیم پس حس مسئولیت بر شهر باید در شورایاری و مردم ایجاد شود که این همان کار فرهنگی است.

تاجیک اسماعیلی افزود: توقع ما از شورایاری به عنوان کمک شهرداری تغییر افکار و دیدگاه های مردم است و نگاه شورایاری ها باید به این موضوع تغییر کند و رابطه شهرداری با شورایاری ها نیز عوض شود تا بتوانیم در کنار هم شهر را مدیریت کنیم.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به وضعیت فعلی شهرداری اجرای پروژه های بزرگ در محلات را منوط به زمان دانست و گفت: وضعیت فعلی شهرداری به شکلی نیست که بتواند برخی از خواست های شورایاران را به سرعت اجرا کند بلکه این درخواست ها زمان بر بوده و تا سال آینده که وضعیت درآمدی شهرداری مشخص شود شاید به طول انجامد.

این مقام مسئول افزود: شهرداری به دنبال درآمدهای پایدار است و نباید با فروش شهر به فکر درآمد زایی باشد.

کد خبر 4159535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha