۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۷

گرشاسبی:

برانکو قطعا فصل بعد سرمربی پرسپولیس است

برانکو قطعا فصل بعد سرمربی پرسپولیس است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با عملکرد خوبی که ایوانکوویچ در پرسپولیس داشته قرارداد با او را تمدید خواهیم کرد و صددرصد فصل آینده هم سرمربی تیم ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوبی را بازیکنان ما انجام دادند و نشان دادند تیم بسیار بزرگی هستند و هر حریفی را شکست خواهند داد.

وی تاکید کرد: تمامی بازیکنان ما بهترین عملکرد را مقابل ذوب آهن داشتند و نشان دادند بی دلیل نیست صدرنشین لیگ هستند.

وی تاکید کرد: ذوب آهن تلاش زیادی کرد تا بتواند مقابل پرسپولیس به نتیجه مطلوب دست پیدا کند اما شاگردان برانکو آنقدر زیبا بازی کردند که جای هیچ حرکتی را به ذوب آهن ندادند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان بابت این پیروزی خواهید داد یا خیر گفت: پاداش به آن سبک که شما می گویید نه اما جدولی برای بازیکنان طراحی کرده ایم که بر اساس آن جدول مبلغی را بابت پیروزی هایشان تقدیم خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو قرارداد برای فصل آینده خواهید بست یا خیر، گفت: با نتایج خوب و عملکرد قابل قبولی که این سرمربی داشته و رضایت هواداران را به دست آورده مطمئنا او را نگه خواهیم داشت و صددرصد فصل آینده او سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

کد خبر 4159880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha