۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸

وزیر نیرو در سراوان :

۱۵۵ روستا در سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار می شوند

۱۵۵ روستا در سیستان و بلوچستان از نعمت برق برخوردار می شوند

سراوان - وزیر نیرو گفت: ۱۵۵ روستا در استان سیستان و بلوچستان در جریان سفر رئیس جمهور از نعمت برق برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان که با حضور معتمدین و اقشار مختلف مردم در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۵۵ روستا در استان سیستان و بلوچستان در جریان سفر رئیس جمهور از نعمت برق برخوردار می شوند که از این تعداد ۴۱ روستا در شهرستان سراوان قرار دارند که با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته دو سفر به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان به عنوان استان‌های مرزی داشته است، افزود: مهمترین اولویت وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان مهار روان آب‌های مرزی است تا بتواند از این طریق  ماموریت و مسئولیت خود را در این منطقه به خوبی ایفا کند.

وی بااشاره به اینکه امیدواریم با کمک ومشارکت مردم محرومیت های منطقه کاهش یابد، ادامه داد: با توجه به خشکسالی که در این منطقه و همچنین کشور ایران وجود دارد متاسفانه امکان کشاورزی محدود شده است از همین رو باید از سایر ظرفیت های بالقوه استان سیستان و بلوچستان بهره برد.

وزیر نیرو گفت: اصلی ترین ظرفیت در  شهرستان سراوان برای رسیدن به این مهم بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و ارتقا سطح آموزشی در منطقه است.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین خواسته های مسئولین ارتقای مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه بود که قطعا در جلسه هیئت وزیران و مصوبات سفر به استان سیستان و بلوچستان به عنوان خواسته مردم مطرح می شود.

وی تصریح کرد: قطعا با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور همه مسائل و مشکلات به صورت جامع و مدون مطرح و پیگیری می شود.

کد خبر 4160710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha