۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰:۱۰

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

آمار اشتغال قم راستی آزمایی نشده است

آمار اشتغال قم راستی آزمایی نشده است

قم - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به ایجاد ۱۱ هزار و ۳۸۲ شغل در قم طی ۷ ماهه امسال، گفت: این آمار راستی آزمایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کاویانی غروب شنبه در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی سال ۹۶ که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ازتصویب کلیات طرح تکاپو به عنوان یکی از طرح‌های توسعه اشتغال در استان قم با ۱۲ اولویت از جمله گردشگری، صنایع دستی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت فرش سوهان و سوغات، صنعت چوب و سایر موارد خبر داد.

وی از تشکیل کمیته‌ آی تی استان هم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هماهنگی لازم در استان برای صدور مجوز در حوزه‌ آی تی نبود مصوب شد که این کمیته تشکیل شده و مجوز برای کار در این حوزه از این طریق اعطا شود.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به آمار اشتغال استان قم تاکید کرد: برای استان قم انتظار ایجاد ۱۸ هزار و ۴۴۲ نفر در سال ۹۶ تدوین شده بود که بر اساس آمار در ۷ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۳۸۲ شغل ایجاد شده است.

کاویانی ادامه داد: این آمار اما راستی آزمایی نشده است و اگر بخواهیم بر اساس بیمه شدگان در نظر بگیریم این آمار متفاوت است به طوری که بیمه شدگان اجباری تأمین اجتماعی از ۱۱۵ هزار و ۶۹۸ نفر در پایان شهریور ۹۶ به ۱۱۸ هزار و ۹۹۶ نفر رسیده است که نشان از افزایش ۳ هزار و ۲۹۸ نفری بیمه شده‌ها دارد.

کد خبر 4161171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha