۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۹:۲۲

سلطانی فر مطرح کرد:

جمعه تلخی برای ورزش کشور رقم خورد/ پیگیر حادثه اشترانکوه هستم

جمعه تلخی برای ورزش کشور رقم خورد/ پیگیر حادثه اشترانکوه هستم

خرم‌آباد- وزیر ورزش و جوانان در پیامی با ابراز تأسف از جمعه تلخی که برای ورزش کشور رقم خورد، تأکید کرد که پیگیر حادثه اشترانکوه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر در سخنانی اظهار داشت: خبر ناگوار حادثه بهمن برای گروهی از کوهنوردان عزیز کشور در ارتفاعات اشترانکوه، جمعه تلخ و ناگواری را برای من و همکارانم در ورزش کشور و مسئولین استان لرستان رقم زد.

وی ادامه داد: همزمان با اطلاع از خبر مفقود شدن کوهنوردان خراسانی، در مسیر بازگشت از ارتفاعات اشترانکوه، در تماس های پیاپی با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و مقامات کشوری و استانی ، پیگیر آخرین وضع عملیات امداد و نجات کوهنوردان حادثه دیده در اشترانکوه بودم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از رییس فدراسیون کوهنوردی خواستم در استان و محل حادثه حاضر شود و در آخرین تماسم ساعت یازده جمعه شب، پیگیر اقدامات فدراسیون و گروه های کوهنوردی اعزامی از استان های مختلف بودم.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه امروز شنبه عملیات جستجو به کمک مقامات و جمعیت هلال احمر و پشتیبانی هوایی برای یافتن حادثه دیدگان ادامه می یابد، گفت: لحظات سختی را خانواده های این عزیزان می گذرانند که از صمیم قلب با آنها همدرد هستم و امیدوارم دیگر شاهد این حوادث دردناک در جمع کوهنوردان عزیز نباشیم.

کد خبر 4166318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha