بیت المقدسی‌ها هیات سازشکار بحرینی را به مسجد الاقصی راه ندادند

بیت المقدسی‌ها هیات سازشکار بحرینی را به مسجد الاقصی راه ندادند

منابع خبری اعلام کردند که بیت المقدسی ها هیات وابسته به آل خلیفه را که به فلسطین اشغالی سفر کرده و با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده بود، به مسجدالاقصی راه ندادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، بیت المقدسی ها هیات سازشکار بحرینی را هنگام تلاش برای ورود به مسج الاقصی بیرون کردند.

شایان ذکر است که قبلا شبکه ۲ رژیم صهیونیستی از ورود یک هیات بحرینی به تل‌آویو خبر داد که ظاهرا حامل پیام صلح و برادری از جانب «حمد بن عیسی آل خلیفه» امیر بحرین برای مقامات صهیونیستی است.

این هیات که شامل چهره‌های مذهبی است قرار است در این سفر ۴ روزه با مقامات رسمی تل‌آویو دیدارهایی داشته باشند.

نکته حائز اهمیت آن است که هیات بحرینی تنها چند روز پس از اعلام تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی عازم تل‌آویو شده است.

این درحالی است که بحرین بیشتر با ادعای جلوگیری از نفوذ ایران، از لزوم گرمتر شدن رابطه با رژیم صهیونیستی سخن گفته بود حال آنکه در حال حاضر ۲ کشور فاقد روابط دیپلماتیک هستند.

گفتنی است اسنادی که «ویکی‌لیکس» سال ۲۰۱۱ منتشر کرد، حاکی از همکاری اطلاعاتی-امنیتی منامه-تل‌آویو و گویای اشتیاق اعراب خلیج فارس برای نزدیکی به رژیم صهیونیستی است.

هیات بحرینی در حالی وارد تل‌آویو شده است که وزارت خارجه بحرین پیشتر از تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، انتقاد کرد و گفت این اقدام تهدیدی برای روند سازش است!

کد خبر 4167927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha