۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸

بهترین زمان برای اجاره آپارتمان در تهران

بهترین زمان برای اجاره آپارتمان در تهران

اجاره‌نشینی، یکی از مصائب بزرگ مردم به خصوص در کلانشهرهایی مانند تهران محسوب می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از  ihome.ir، جامع‌ترین وبسایت املاک کشور، هر سال، با فرارسیدن تابستان و نزدیک شدن به ماه مهر، شاهد تکاپوی بسیاری در بازار اجاره آپارتمان هستیم و افراد جویای خانه سعی می‌کنند تا مدارس و دانشگاه‌ها باز نشده‌اند، سریعتر تکلیف سرپناه خود را مشخص کنند.

هرچند اجاره کردن آپارتمان در این تهران درندشت چندان هم ساده نیست اما خوشبختانه بازار مسکن در پایتخت آنقدر متنوع است که برای هر سلیقه‌ای امکان انتخاب وسیعی وجود دارد و افراد جویای ملک می‌توانند در هر نقطه از شهر، با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، آپارتمان دلخواه خود را اجاره کنند.

خبر خوش‌تر اینکه برای یافتن آپارتمان اجاره‌ای در تهران، نیاز نیست راه دوری بروید چرا که با استفاده از وبسایت ihome.ir، می‌توانید آپارتمان دلخواهتان را از بین هزاران فایل اجاره‌ای در تهران پیدا کنید.

برای این کار، کافیست به صفحه اجاره آپارتمان در تهران در وبسایت ihome.ir رفته و با کمک فیلترهای متنوع، آپارتمان دلخواه خود را بر حسب محله، متراژ، تعداد اتاق خواب، سن بنا، مبلغ پیش، اجاره ماهیانه و... انتخاب کنید.

بهترین فصل اجاره آپارتمان در تهران

گرچه، بسیاری ماه‌های پایانی تابستان را بهترین زمان برای اجاره آپارتمان می‌دانند اما از این مساله هم نباید غافل شد که به دلیل افزایش تقاضا در این فصل از سال، ممکن است هم پیدا کردن آپارتمان دلخواهتان دشوارتر شود و هم قدرت چانه‌زنی در بازار پر رونق کاهش یابد. پس به نظر می‌رسد که کم‌کم باید با این باور و رفتار سنتی دستکم در بازار مسکن خداحافظی کرد. امروزه دیگر اینگونه باورها در بازار منسوخ شده و باید با هوشمندی، بهترین زمان را برای خرید یا اجاره آپارتمان انتخاب کرد.

بنابراین، یکی از بهترین مواقع برای اجاره آپارتمان، فصل پاییز و زمستان، یعنی فصلی است که بسیاری از افراد به دنبال جابجایی نیستند. در چنین بازاری هم می‌توانید با حوصله و آرامش بیشتری آپارتمان دلخواه خود را پیدا کنید و هم برای گرفتن تخفیف، قدرت چانه‌زنی بالاتری داشته باشید.

پس اگر تصمیمتان برای اجاره آپارتمان در تهران جدی است، به وبسایت ihome.ir‌ مراجعه کرده و آپارتمان دلخواه خود را از بین هزاران فایل اجاره‌ای پیدا کنید.

کد خبر 4168318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha