۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴

مدیر کل کانون پرورش فکری استان تاکید کرد:

تبریز نیازمند افزایش مراکز کانون پرورش فکری است

تبریز نیازمند افزایش مراکز کانون پرورش فکری است

تبریز - مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وجود تقاضا برای توسعه فعالیت های کانون، نیازمند افزایش مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان و به ویژه تبریز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی یوسف‌زاده دوشنبه در دیدار با نائب رییس شورای شهر تبریز با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های کانون در زمینه‌های مرتبط با فرهنگ شهروندی بر آمادگی این اداره کل در توسعه و تعمیق این فعالیت‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هفت مرکز فرهنگی هنری ثابت و دو کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را به صورت تخصصی برای کودکان و نوجوانان تبریزی اجرا می‌کنند و در آینده‌ نزدیک افزایش کتابخانه‌های سیار شهری کانون و راه‌اندازی دو کتابخانه سیار دیگر نیز پیش بینی شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها و شهروندان تبریز خواستار توسعه این فعالیت‌ها هستند و برای پاسخ به این خواسته نیازمند افزایش مراکز کانون پرورش فکری در استان و به ویژه تبریز هستیم.

وی پراکندگی نامناسب جغرافیایی مراکز کانون در سطح شهر تبریز را یکی از مشکلات موجود دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز این مشکل حل شود.

کد خبر 4168534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha