۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰

معرفی برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن مجمع غرب مهد قرآن تهران

معرفی برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن مجمع غرب مهد قرآن تهران

برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن مجمع غرب مهد قرآن تهران با انجام مراسم اختتامیه در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن حافظان عضو مجمع غرب مهد قرآن استان تهران از سوی داوران معرفی و طی مراسمی در محل مسجد علی ابن ابیطالب (ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

 به گفته بتول پورابراهیمی مسئول مجمع غرب این مسابقات قرآنی که با همکاری امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) با شرکت یکصد حافظ قرآن در اجزاء مختلف تا حفظ کل برگزار شد نفرات برتر بدین شرح معرفی شدند:

بنا براین گزارش در حفظ یک جزء قرآن کریم مقطع سنی کمتر از ۱۶ سال آقایان محمد مهدی لو و سید علی امام و خانم زهرا ملکی برزگر حائز رتبه های اول تا سوم ، در حفظ یک جزء مقطع سنی بزرگسالان را خانمها گیتی ترکاشوند ، فاطمه شریفی و نسیم گرجی عناوین نخست تا سوم ، خانمها بیتا برزگر ، نازنین زهرا میرزایی و معصومه محمدی رتبه های اول تا سوم حفظ سه جزء را به خود اختصاص دادند .

این گزارش حاکیست در حفظ هفت جزء آقایان مهرداد و محمد حسین بیات و خانم زیبا میرزایی رتبه اول تا سوم ، در حفظ ده جزء نفر اول آقای مهران هاشمی و خانمها سعیده مرادی و زهرا اکبری مقام دوم تا سوم وخانمها سمیه بابایی، فاطمه عسگری و زهرا باقرزاده در حفظ پانزده جزء قرآن به ترتیب اول تا سوم شدند.
خانم مهدیه خطیب شهیدی نفر اول بیست جزء را به خود اختصاص دادند و در رشته حفظ کل قرآن کریم خانم فاطمه ترکاشوند مقام نخست و خانمها رقیه دخیلی و بتول عبایی به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند .

این گزارش می افزاید آئین اختتامیه یازدهیمن دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) با حضور حجت الاسلام امامی امام جماعت مسجد ، استاد سید مهدی سیف عضو هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن ، جواد فومنی مدیر مهد قرآن استان تهران و شرکت نمازگزاران ، خانواده‌های حفاظ و علاقمندان به قرآن کریم در محل شبستان مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) واقع در غرب تهران – فلکه دوم صادقیه – خیابان آیت اله کاشانی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار گردید.

شایان ذکر است مجمع غرب مهد قرآن استان تهران با دارا بودن ۱۰ کانون تحت پوشش در شمال و جنوب غرب تهران در امر آموزش های جامع قرآن به ویژه حفظ قرآن و مفاهیم و سایر رشته های قرآنی برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی فعال می باشد . این مجمع قرآنی در ۲۳ فعالیت آموزشی بیش از ده هزار حافظ قرآن در اجزاء مختلف بخش خواهران و برادران از مقطع سنی پیش دبستانی تا دانشگاهی تحت آموزش قرار داده است رشد و شکوفایی ۶۰ حافظ کل قرآن از افتخارات مجمع غرب مهد قرآن استان تهران می باشد.

یادآور می شود مجمع غرب مهد قرآن استان تهران تحت پوشش مؤسسه کشوری مهد قرآن می باشد . مؤسسه مردم نهاد مهد قرآن سالیانه بیش از ده هزار قرآن آموز در سراسر کشور در آموزش جامع قرآن شامل حفظ اجزاء مختلف تا حفظ کل قرآن ، مفاهیم و سایر رشته های مرتبط قرآن را با کمک خیرین به صورت رایگان تحت آموزش قرار می‌دهد و علاقمندان می توانند کمک های نقدی خود را برای ترویج ، توسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه به این مؤسسه اختصاص دهند.

کد خبر 4168579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha