۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۱

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش فقط به دنبال آموزش علوم نیست

آموزش و پرورش فقط به دنبال آموزش علوم نیست

زنجان-معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: فراگیری علوم مختلف تنها هدف مورد تاکید در آموزش و پرورش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباسی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح سالن همایش کانون سهروردی استان زنجان، با بیان اینکه فراگیری علوم مختلف تنها هدف مورد تاکید در آموزش و پرورش نیست، افزود: دستگاه آموزش و پرورش معتقد است به جز بحث فراگیری علوم مختلف، باید به دنبال توسعه مقوله پرورش نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک اگر به دنبال رشد استعداد دانش‌آموزان در مدارس هستیم، باید زمینه این رشد را نیز که وجود زیرساخت‌های لازم است هم فراهم شود، تصریح کرد: بی‌تردید، کانون‌ها و اردوگاه‌های زیر نظر آموزش و پرورش می‌تواند در دست‌یابی به این مهم نقش به‌سزایی داشته باشد، از این رو فعالیت این مراکز برای دستگاه آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه از کانون پرورشی و فرهنگی سهروردی زنجان به‌عنوان یکی از کانون‌های فعال در سطح کشور یاد کرد و با یادآوری اینکه این مرکز سالانه توانسته است با برنامه‌های مختلف، دانش‌آموزان زیادی را تحت پوشش فعالیت‌های خود قرار دهد، اظهار کرد: آمار حاکی از آن است که سالانه حدود ۴۰ هزار دانش‌آموز از فعالیت‌های این کانون در زنجان برخوردار می‌شوند که این رقم، آمار قابل توجهی برای فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی به‌شمار می‌رود.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم از برخورداری ۱۵۰۰ دانش‌آموز طی تابستان امسال از فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی این کانون در زنجان خبر داد و گفت: کانون سهروردی زنجان علاوه بر این، در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد که در این بخش‌ نیز توانسته است حدود ۶ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار دهد.

اکبر تقی‌لو با یادآوری اینکه سالانه حدود پنج هزار دانش‌آموز از آموزش‌های ترافیکی این کانون برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری این برنامه‌های آموزشی که با همکاری دستگاه‌های مختلف در این زمینه محقق شده، توانسته است بازخورد خوبی در جامعه داشته باشد و با توجه به اینکه بحث ترافیک، یکی از مباحث و دغدغه‌های روز جامعه است، با اهتمام به این موضوع می‌توان دانش‌آموزان را با فرهنگ ترافیک آشنا کرد.

کد خبر 4169113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha