۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۳۴

جهانگیری در آئین افتتاح فاز نخست فولاد خرمشهر:

کارآمدی نظام اسلامی با حل مشکلات مردم معنا پیدا می‌کند

کارآمدی نظام اسلامی با حل مشکلات مردم معنا پیدا می‌کند

اهواز- معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه کارآمدی نظام اسلامی تنها با حل مشکلات مردم معنا می‌یابد، گفت: نظام اسلامی باید مردم را به سمت توسعه و تعالی پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  اسحاق جهانگیری عصر امروز دوشنبه در آئین افتتاح فاز نخست فولاد خرمشهر گفت: همه ما یک مسیر  و هدف داریم و آن خدمت به مردم و پیشبرد نظام و دلگرم کردن مردم به نظام است.

وی افزود: کارآمدی نظام اسلامی تنها با حل مشکلات مردم معنا می‌یابد. نظام اسلامی باید مردم را به سمت توسعه و تعالی پیش ببرد، امید است چنین شود.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع باید به سمت‌وسوی اداره اقتصادی کشور برود و این نظام اقتصادی قادر باشد تا چالش‌های پیش روی زندگی مردم را حل کند و مردم را به درجه‌ای از مقاومت و استقامت برساند تا از فشارهای اقتصادی که گاها از بیرون به آن‌ها می‌رسد، دچار مشکل نشوند.

جهانگیری با بیان اینکه بخش‌های مختلف اقتصادی به‌هم‌ پیوسته هستند، گفت: این بخش‌ها باید به‌گونه‌ای باشند تا در مقابل تکان‌ها مقاومت کنند، در مقطع فعلی این مسئله اصلی در دستور کار است.

معاون اول رئیس‌جمهور بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد در تلاش هستیم تا به جایی برسیم که در ۴۰ سالگی نظام شخص گرسنه‌ای در ایران وجود نداشته باشد و هیچ انسانی شب سر گرسنه زمین نگذارد.

کد خبر 4169395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha