۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۱۵

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

توطئه استکبار در تجزیه کشورهای اسلامی/فلسطین نماد مبارزه حق وباطل

توطئه استکبار در تجزیه کشورهای اسلامی/فلسطین نماد مبارزه حق وباطل

کرمانشاه- نماینده ولی‌فقیه در لرستان تجزیه کشورهای اسلامی و تقسیم آن‌ها به کشورهای مستقل کوچک را توطئه استکبار دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر دوشنبه در سخنانی در مرکز آموزشگاه شهدا کرمانشاه، با اشاره به آیه ۷۵ سوره نساء اظهار داشت: یکی از سنت های الهی مبارزه حق و باطل است، همواره این دو جبهه در مقابل هم بوده اند.

وی با بیان اینکه جبهه حق و باطل، اسلام و کفر، اسلام ناب و اسلام آمریکایی و استکبار و مقاومت همواره در مقابل یکدیگر بوده اند، تصریح کرد: البته گاهی باطل لباس حق می پوشد و امر را مشتبه می کند.

۵ معیار تشخیص حق و باطل

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به معیارهای تشخیص حق و باطل گفت: قرآن کریم ۵ معیار و ویژگی را برای حق و باطل بیان کرده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه باطل ظاهری فریبنده اما درونی تهی و خالی دارد، تصریح کرد: حق دارای اصالت و ریشه بوده و پرمغز است و این در حالی است که باطل همچون کف روی آب بی ثبات بوده و شجره خبیثه بی ریشه است.

وی متزلزل و بی ثبات بودن باطل را یکی دیگر از معیارهای تشخیص حق و باطل برشمرد و افزود: جبهه باطل در عقیده و رفتار ثباتی نداشته و رفتار دوگانه دارد.

«حق» جاودانه و زوال ناپذیر است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: باطل زوال پذیر و نابود شدنی است اما حق جاودانه و زوال ناپذیر است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه حق درخت پرثمر است، اظهار داشت: یکی از مصادیق حق و باطل، جبهه مقاومت اسلامی و جبهه استکبار است.

وی با اشاره به نقشه ها و توطئه های آمریکا در منطقه خاورمیانه گفت: تجزیه کشورهای اسلامی و تقسیم آنها به کشورهای مستقل کوچک توطئه استکبار است.

با شکست داعش نقشه های ۴۰ ساله آمریکا در منطقه خنثی شد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استکبار برای رسیدن به این هدف چند اقدام را در دستور کار دارد، تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی و جغرافیایی یکی از اقدامات استکبار در این رابطه است.

آیت الله میرعمادی تقویت گروه های افراطی مثل القاعده، النصره، داعش، منافقین و گروه های تکفیری از سوی استکبار را یکی از اقدامات در راستای تضعیف کشورهای اسلامی دانست و افزود: راه اندازی جنگ های داخلی مثل جنگ ایران و عراق، عراق و کویت، عربستان و یمن و افغانستان از اقداماتی است که برای تجزیه کشورهای اسلامی صورت می گیرد.

وی جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در جهان را یکی دیگر از توطئه های دشمن برای تضعیف کشورهای اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در لرستان تغییر نظام در عراق و افغانستان، تغییر نظام در سوریه، ایجاد، حمایت و تقویت داعش و استقلال اقلیم کردستان را از اقدامات استکبار جهانی در منطقه برشمرد و گفت: با شکست داعش و لغو رفراندوم استقلال اقلیم کردستان همه نقشه های ۴۰ ساله آمریکا در منطقه خنثی شد.

آیت الله میرعمادی همچنین فلسطین را نماد مبارزه حق و باطل دانست.

کد خبر 4169415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha