۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات بدمینتون بین المللی جام فجر در زنجان

برگزاری مسابقات بدمینتون بین المللی جام فجر در زنجان

زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقات بدمینتون بین المللی جام فجر به میزبانی شهر زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان ظهر سه شنبه در دومین جلسه شورای ورزش استان در محل استانداری زنجان، با اشاره به برگزاری ۵۶ همایش پیاده‌روی در استان زنجان طی سال جاری، افزود: خوشبختانه شهروندان زنجانی استقبال خوبی از همایش‌های پیاده‌روی دارند.

جوان از برگزاری مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر ۲۰۱۸ به میزبانی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها ۲۰ بهمن‌ماه در ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به اهداف برگزاری این مسابقات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: هدف  از برگزاری این مسابقات شناسایی توانایی‌های گردشگری استان، نشان دادن ظرفیت فرهنگی استان به ورزشکاران داخلی و خارجی، شناسایی نقاط قوت و ضعف مسابقات فراملی و جذب سرمایه‌گذار به استان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات در استان است.

جوان از حضور بدمینتون بازان ۳۰ کشور خارجی در این مسابقات خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود بیش از ۲۳۰ میلیون تومان برای برگزاری این مسابقات در استان زنجان پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه این مسابقات طی سال‌های گذشته در تهران برگزار می‌شد، گفت: مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر  برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود و می‌تواند تأثیرات زیادی در توسعه ورزشی استان داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌های بدمینتون جام فجر ۵۰ نفر بدمینتون باز از کشورهای اروپایی حضور دارند.

جوان بابیان اینکه مسابقات بین‌المللی بدمینتون فراملی است، گفت: دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند تا این مسابقات باکیفیت برگزارشده تا سال‌های آینده هم میزبان این مسابقات باشیم.

وی  با اشاره به اینکه مسابقات کارکنان دولت شهریورماه سال جاری در استان برگزار شد، افزود: استقبال کارکنان در این دوره نسبت به دوره گذشته بهتر بوده است.

کد خبر 4169942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha