۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۳

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد:

فعالیت مستمر ۳۰ مبلغ در مدارس و مراکز دانشگاهی تویسرکان

فعالیت مستمر ۳۰ مبلغ در مدارس و مراکز دانشگاهی تویسرکان

تویسرکان - مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان از فعالیت مستمر ۳۰ مبلغ و مبلغه در مدارس و مراکز دانشگاهی تویسرکان خبر داد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر از فعالیت مستمر ۳۰ مبلغ در مدارس و مراکز دانشگاهی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان خبر داد.

وی گفت: مدارس و دانشگاه ها پایگاههای تعلیم و تربیت هستند و در این پایگاه ها کار فرهنگی از قبیل اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی و آشنایی جوانان با مسائل دینی انجام می شود.

مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از فعالیت ۸۰ مبلغ و مبلغه بومی در مساجد، مدارس، هیئات مذهبی، انجمن های اسلامی، پایگاه های مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی و تبلیغی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با همکاری آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی این شهرستان در سال تحصیلی جاری شماری مبلغ و مبلغه را به مدارس و مراکز آموزشی اعزام نموده است.

وی گفت: مبلغان در مدارس روستایی بخش های مرکزی و قلقلرود و مدارس و مرکز دانشگاهی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان به اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی و پاسخگویی به سئوالات و شبهات محصلان مشغول هستند.

کد خبر 4170047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha