۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

با حضور مسئولان؛

آئین معارفه شهردار سمنان برگزار شد/ ناظم رضوی جایگزین موسوی

آئین معارفه شهردار سمنان برگزار شد/  ناظم رضوی جایگزین موسوی

سمنان - آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و کنونی شهر سمنان با حضور استاندار و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی، برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و فعلی سمنان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صبح شنبه به میزبانی سالن اجتماعات شهرداری سمنان برگزار و طی آن سید محمد ناظم رضوی به عنوان شهردار سمنان حکم رسمی خود را دریافت کرد و از زحمات موسوی شهردار سابق این شهر، تقدیر شد.

مدیریت شهری سمنان برنامه ای ۴ ساله دارد

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این مراسم با بیان اینکه با حضور شهردار جدید برنامه چهارساله ای برای احیا بافت تاریخی سمنان در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان بتوانیم در خصوص بافت تاریخی شهر شامل حمام، بازار، تکیه، خانه های قدیمی و ... اقدامات درخور توجهی را صورت دهیم تا شاهد ترویج گردشگری باشیم.

حسین سیادتی بیان کرد: یکی از ویژگی های سمنان قرار گرفتن در مسیر حرمین شریفیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است که این امر باعث می شود تا در طول سال پذیرای ۲۵ میلیون زائر رضوی باشیم که افزایش ماندگاری آنها با اقداماتی نظیر ایجاد و احیای زیر ساخت های گردشگری، احیای بافت فرسوده شهری، مرمت بناهای قدیمی و ... می تواند به توسعه اقتصادی نیز کممک شایانی کند.

وی افزود: در این رستا شورای پنجم با همراهی شهرداری، برنامه های ویژه ای دارد که امیدواریم بتوانیم در راستای اجرای این برنامه ها موفق عمل کنیم همچنین مجموعه مدیریت شهری سمنان، در نظر دارد این شهر را با برنامه های ویژه فرهنگی و معنوی، در جایگاه معلمان دین و اخلاق ارتقا ببخشد که این امر نیز در برنامه توسعه چهار ساله ای که تنظیم شده، لحاظ شده است.

عمران شهری مهمترین اولویت شهرداری سمنان

سرپرست شهرداری سمنان نیز در این مراسم گفت: آبادانی و عمران شهری، مهمترین اولویت شهرداری سمنان و تلاش مجموعه همکاران این نهاد است.

حمید دهرویه با بیان اینکه عمران و آبادانی جز در سایه همراهی و همدلی مسئولان و مجموعه پرسنل شهرداری و مدیریت شهری میسر نمی شود، تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری و شهرداری سمنان در تمام بخش ها شاهد یک انسجام و همبستگی مناسب است که این امر در سایه تلاش و کوشش نمود بارز و عینی پیدا می کند.

وی افزود: بسترهای توسعه شهری به خوبی در سمنان وجود دارند لذا امیدواریم با معرفی شهردار جدید و همراهی با شورای پنجم که چند ماهی از فعالیتش می گذرد، بتوانیم شاهد اجرای طرح های خوبی در سطح شهر باشیم.

شهرداری می تواند اشتغال زایی کند

شهردار جدید سمنان نیز در این مراسم گفت: شهرداری با برنامه ریزی مدون، تلاش، اهتمام به مدیریت جهادی و همچنین نیروی با انگیزه جوان می تواند زمینه وبستر فعالیت های اقتصادی برای تولید واشتغال را برای فعالان اقتصادی را فراهم کند.

سید محمد ناظم رضوی بیان کرد: امسال به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نامگذاری شده و همه ما در مجموعه مدیریت شهری می بایست در راستای رفع نیازهای عمرانی و فرهنگی شهری به گونه ای گام برداریم که از زیر ساخت های موجود در سمنان برای اشتغال زایی و جذب سرمایه گذاری نیز بهره گیری شود.

وی افزود: بستر مناسب و زیرساخت های شهر سمنان در ابعاد فرهنگی، هنری، نیروی انسانی، بافت تاریخی و گردشگری، همدلی مسئولان و مردم باعث خواهد شد در باب پیشرفت و توسعه اقدامات خوبی طی چهار سال آتی رقم بخورد.

در این مراسم همچنین از زحمات موسوی شهردار سابق سمنان قدردانی شد.

کد خبر 4173224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha