۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱

همکاری موسسه جامعه القرآن با یک مرکز اسلامی در آمریکا

همکاری موسسه جامعه القرآن با یک مرکز اسلامی در آمریکا

در دیدار اعضای هیأت مرکز اسلامی مناساز آمریکا با مدیران موسسه جامعه القرآن، بر گسترش تعاملات فیما بین در عرصه آموزش و بهره گیری از شیوهای آموزشی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیاتی از مرکز اسلامی ایالت مناساز  با حجت الاسلام طباطبایی مدیر موسسه جامعه القرآن و عترت اهل البیت(ع) و حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی قائم مقام موسسه جامعه القرآن و عترت اهل البیت(ع) دیدار وراهکارهای همکاری های مشترک را مورد بررسی قرار داده و با فعالیتهای این موسسه در زمینه  آموزش علوم قرآنی آشنا شدند.

در این دیدار اعضای هیات مرکز اسلامی مناساز آمریکا بر گسترش تعاملات بین موسسه و این مرکز در عرصه آموزش و بهره گیری از شیوهای آموزشی تأکید شد.

در این ملاقات حجت الاسلام طباطبایی ضمن تشکر از حضور این هیات در موسسه از همکاری‌های صمیمانه این مؤسسه و برقراری ارتباط با مرکز اسلامی مناساز استقبال کرد.

حجت السلام طباطبایی در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به فعالیت گسترده موسسه در داخل کشور گفت : جامعه القرآن علاوه بر ۸۰۰شعبه فعال در کشور در سایر کشورها نیز شعبات فعال در زمینه آموزش علوم قرآن و تربیت مربی دارد.

مدیرموسسه تصریح کرد: الحمدلله موسسه جامعه القرآن در زمینه آموزشی ویژه خردسالان و بزرگسالان رتبه اول در سطح کشور را دارا می باشد و از نظر تعداد شعب و مدارس نیز بسیار فعال می باشد همچنین در زمینه آموزش و تربیت مربی نیز سالانه حدود ۱۲۰۰نفر شرکت کننده در این مرکز از آموزش های تربیت مربی برخوردار می شوند.

ایشان با تاکید بر انتقال تجربیات ،افزود: ما این تجربیات علوم قر آنی را بر اثر ممارست به دست آورده ایم ومی توانیم این علوم را نشردهیم وآمادگی داریم این آموزش ها را در مرکز اسلامی ایالت مناسازنیز اجرا کنیم.

در پایان این دیدار مقرر شد، مرکز اسلامی مناساز نسبت به معرفی یک نماینده جهت همکاری‌ و تعامل با مؤسسه هماهنگی و اقدام کند.

کد خبر 4174500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha