۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۸:۲۸

مدیرکل محیط زیست استان قزوین:

کارگاه آموزشی مدیریت پسماند برای صنایع بوئین زهرا برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت پسماند برای صنایع بوئین زهرا برگزار شد

قزوین- مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: با برگزاری دوره آموزشی مدیریت پسماند در واحدهای صنعتی بویین زهرا زمینه ساماندهی زباله های شهری و سالم سازی محیط زیست فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین کارگاه آموزشی مدیریت پسماند در راستای آموزش و اجرای ضوابط ومقررات در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا با حضور مدیران واحد های صنعتی شرکت ها در محل سالن اندیشه آموزش پرورش برگزار شد.

سیاوش شمسی پور در این کارگاه اظهارداشت: کارگاه آموزش پسماند در راستای آموزش و اجرای دقیق ضوابط و مقررات در واحد های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا برگزار شده است.

شمسی پور گفت: آموزش در زمینه مدیریت پسماند برای همه تولیدکنندگان واحدهای صنعتی برای توجه هرچه بیشتر به این موضوع ضروری است.

وی افزود: به منظور تاکید بر فرهنگ سازی و ضرورت آموزش، برگزاری دوره های آموزشی برای تولیدکنندگان در تمام نقاط استان به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین یادآورشد: تعداد ۲۷ نفر از نمایندگان و مدیران واحدها در این کارگاه شرکت کرده اند تا با اصول و روش های علمی شناسایی پسماندها، تفکیک پسماندها، بیماری زا بودن پسماندها و همچنین اصول بازیافت و دفع این پسماندها آشنا شوند.

کد خبر 4175189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha