۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵

مدیر آبفا پاکدشت:

۲۴۵۲ رشته انشعاب فرسوده آب در پاکدشت نوسازی شد

۲۴۵۲ رشته انشعاب فرسوده آب در پاکدشت نوسازی شد

پاکدشت- مدیر آبفا پاکدشت گفت: به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب ۲۴۵۲ رشته انشعاب فرسوده آب در پاکدشت نوسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ولی بغدادی، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب و با توجه به محدودیت ها و چالش های منابع آبی، افت سطح آب سفره های زیرزمینی و کاهش نزولات جوی، در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

بغدادی با اشاره به این که استاندارد سازی انشعابات فرسوده گام موثری در اجرای طرح مدیریت مصرف آب است بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده عملیات  بازسازی انشعابات فرسوده آب مشترکین  از ابتدا سال جاری به صورت مستمر و ماهانه اجرا شد و تا پایان آبان ماه ۲۴۵۲ فقره از این انشعابات در مناطق  شهری پاکدشت، یبر، خاتون آباد و حصار امیر استانداردسازی شدند.

وی گفت: در بازسازی انشعابات فرسوده از لوله و اتصالات جدید با کیفیت استاندارد استفاده شد تا ضمن از مدار خارج کردن انشعابات قدیمی و جلوگیری از تلفات آب،شاهد ارتقا خدمات آب رسانی و جلب رضایت مشترکین باشیم.

مدیر آبفا پاکدشت در پایان اظهار داشت: لازم است که مدیریت مصرف آب در دستور کار کلیه شهروندان قرار بگیرد و نسبت به هدر رفت آبآشامیدنی توجه لازم را داشته باشند تا همگی به نحو احسنت از این نعمت الهی برخوردار شویم.

کد خبر 4175549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha