۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸

دو بازیکن استقلال منتظر تصمیم شفر برای حضور در میدان

دو بازیکن استقلال منتظر تصمیم شفر برای حضور در میدان

بعد از به تعویق افتادن دیدار استقلال در جام حذفی به دلیل آلودگی هوا، در تاریخ جدید برگزاری این بازی آبی‌ها می‌توانند از دو بازیکن جدیدشان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آلودگی هوا و به تعویق افتادن دیدارهای حذفی در تهران اگر به ضرر تیمی مثل ایرانجوان تمام شد، برای شفر و شاگردانش خوب بود و به سود آبی‌پوشان شد. اولین نفعی که تیم شفر از تعویق بازی برد این است که به احتمال زیاد مصدومان این تیم به این دیدار خواهند رسید. فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده سه آبی پوشی بودند که به این دیدار نمی‌رسیدند اما در تاریخ جدید بازی شانس شان برای رسیدن به بازی زیاد شد.

اما مهمتر از آن امکانی است که برای شفر جهت استفاده از بازیکنان جدیدش پیش آمده. با توجه به آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات زمستانی همه تیم ها از جمله استقلال می توانند بازیکنان جدیدشان را به لیست اضافه کرده و از آنها استفاده کنند. 

آبی‌ها پیش از این محسن کریمی و بهنام برزای را به مجموعه خود اضافه کرده بودند و برای استفاده از این دو انتظار نقل و انتقالات زمستانی را می‌کشیدند. باتوجه به جدایی بیت سعید و یعقوب کریمی از جمع آبی پوشان و خالی شدن لیست استقلال و باز شدن جا برای دو بازیکن، حالا امکان استفاده از این دو بازیکن در همین جام حدفی مقابل ایرانجوان هم پدید آمده و اگر شفر بخواهد می‌تواند از این دو بازیکن در ترکیب تیمش مقابل ایرانجوان استفاده کند. 

کد خبر 4176366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha