۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۸

جشنواره "یلدا در کنار کودکان شاد" در قلب تهران برگزار می شود

جشنواره "یلدا در کنار کودکان شاد" در قلب تهران برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت آیین سنتی و باستانی یلدا و در راستای تحقق تهران شهر "امید، مشارکت و شکوفایی" دومین جشنواره بزرگ "خیابان در دست بچه هاست" به همراه جشن بزرگداشت یلدا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه۱۰ با اعلام این خبر گفت: با هدف فراهم سازی بستر مناسب برای تحکیم بنیان خانواده ها و ایجاد شور و نشاط و همچنین احیای بازی های بومی و محلی و دسته جمعی با همراهی گروه های همسالان و به دور از فضاهای مجازی و بازهای کامپیوتری و ترویج فرهنگ زیست محیطی با تکیه بر شعار "نه به خودروهای شخصی" دومین جشنواره "خیابان در دست بچه هاست" و همچنین جشن یلدا در کنار کودکان شاد برگزار می شود.

وی اجرای این جشنواره را فرصت مناسبی برای گذران اوقات خوب و خوش خانواده ها و هم محلی ها در کنار هم و ترویج فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: با توجه به مخاطب اصلی این جشنواره که خانواده ها و کودکان هستند شایسته است رانندگان محترم نیز با سعه صدر و صبر، همکاری و حمایت خود را از این برنامه ها اعلام کنند و در زمان اجرای مراسم از پارک و تردد خودرو ها در محدوده ی مورد نظر خودداری کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شهردار منطقه افزود: برنامه های هنری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، بازیافت، مباحث شهروندی به همراه بازی های کودکانه، اجرای تئاتر و خیمه شب بازی، جشنواره غذای یلدا و ... به همراه برگزاری مسابقات و اهدای جوایز از آیتم های پیش بینی شده در این مراسم است.

گفتنی است این جشنواره با مشارکت و حضور پلیس راهور و انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و سرای محلات در روز پنجشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ در خیابان جمهوری غربی حدفاصل میدان جمهوری تا خیابان رودکی برگزار خواهد شد و رانندگان محترم می توانند برای تعیین مسیر به جای خیابان جمهوری از خیابان ارومیه تردد کنند.

کد خبر 4177238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha