۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۰۴

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری:

۲۰ واحد تولیدی غیر فعال در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد

۲۰ واحد تولیدی غیر فعال در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد

شهرکرد- معاون توسعه برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ واحد تولیدی غیر فعال در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شجاعی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه پنج محوری در راستای مصوبات اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در استان تصویب شده است، اظهار داشت: از این پنج محور می توان به برش طرح‌های ملی و ویژه اشتغالزایی، طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، طرح‌های اولویت‌دار اول و دوم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

وی گفت: هدف از اجرای محورهای اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال دائم و ثابت، مقاوم‌سازی اقتصادی و رفع بروکراسی در ادارات است و همچنین بیش از ۲۰ طرح‌ در خصوص ایجاد اشتغال به عنوان یکی از پنج محور اصلی این برنامه به حساب می آید.

معاون توسعه برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تمامی دستگاه‌های اجرایی استان وظایف مشخصی تعیین شده که با همکاری و هماهنگی در راستای حرکت به سوی توسعه و گسترش پایدارِ اقتصادی باید در جلسات بعدی نتیجه عملکرد را به منظور رشد تولید و ایجاد و اشتغال ارائه دهند.

شجاعی یادآور شد: ۵۰ طرح که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند افتتاح شده، ۲۰ واحد تولیدی غیرفعال راه اندازی، عملیات آبخیزداری و آبخوانداری به مساحت ۱۳ هزار و ۲۵۰ هکتار اجرا، از ظرفیت تولیدی ۵۷ واحد نیمه فعال استفاده، پرورش ماهی در قفس میزان ۷۰۰ تن انجام و همچنین ۱۶۵ واحد تولیدی از اقدامات این طرح به شمار می‌روند.

کد خبر 4177255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha