۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۹:۱۶

نماینده مردم دامغان در مجلس:

وزیر ورزش و جوانان به دامغان سفر می‌کند/ بازدید از چند طرح ورزشی

وزیر ورزش و جوانان به دامغان سفر می‌کند/ بازدید از چند طرح ورزشی

دامغان - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان خبر داد و ‏گفت: در این سفر که زمان آن متعاقباً اعلام می‌شود، چند طرح افتتاح خواهد شد‎.‎

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به دامغان، تأکید کرد: عملیاتی شدن پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری، بازدید از طرح‌های ورزشی مانند ورزشگاه انقلاب و دیگر زیرساخت‌ها در زمره اهداف سفر وزیر ورزش و جوانان به دامغان خواهد بود.

وی افزود: مجموعه ورزشی انقلاب دامغان حدود ۲۸ سال قبل کلنگ زنی و همواره مورد بی‌مهری قرارگرفته است، از طرفی طرح جامع این مجموعه بر اساس نیازمندی‌های ۲۰ ساله دامغان بود که امروز این طرح نیازمند بازنگری است چراکه جمعیت شهرستان طی این ۲۸ سال دو برابر شده و بررسی و اجرای مجدد عملیات ساخت این مجموعه با حضور سلطانی فر صورت می‌گیرد.

عضو خانه ملت گفت: برای سال ۹۶ در بخش ورزش دامغان، اعتباری بالغ‌بر ۵.۵ میلیارد تومان اختصاص‌یافته که در تلاش هستیم برای سال آینده نیز اعتبارات دیگری را نیز به تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان اختصاص دهیم.

حسن بیگی درباره پروژه ورزشگاه پنج‌هزارنفری دامغان نیز بیان کرد: تکمیل این پروژه در دستور کار است و در این زمینه طی یک سال گذشته مذاکراتی در سطح استان و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته که امیدواریم با سفر سلطانی فر شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

وی افزود: متأسفانه طی دو دهه گذشته نسبت به حوزه ورزش دامغان کم‌لطفی‌های مضاعف و تبعیض غیرقابل تصوّر صورت گرفته که باهمت مسئولان نیازهای ابتدایی و اساسی جوانان، تأمین خواهد شد.

کد خبر 4177435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha