۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص):

۳۷۰۰ نقطه کشور تحت پوشش قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء (ص) است

۳۷۰۰ نقطه کشور تحت پوشش قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء (ص) است

دامغان- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، بابیان اینکه سه هزار و ۷۰۰ نقطه از کشور تحت پوشش این قرارگاه است، گفت: ایران امن‌ترین آسمان منطقه را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ پیروزی محور مقاومت موسوم به وعده صادق که به میزبانی شهرک گلستان دامغان برگزار شد، ضمن بیان اینکه چشمان تیزبین پدافند هوایی در سه هزار و ۷۰۰ نقطه ایران امنیت برقرار کرده است، تأکید کرد: تشنه دریدن سینه دشمنان هستیم تا بدانند اقتدار ایران اسلامی تا چه اندازه است و قرارگاه پدافند حضوری جدی در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی دارد.

وی بابیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی خط مقدم دفاع از ارزش‌ها قرار دارد و اولویت اصلی نیروهای مسلح است، افزود: به اعتراف سازمان‌های جهانی، آسمان ایران امن‌ترین آسمان است و هرکه جنگی علیه ایران شروع کند تمام‌کننده جنگ او نخواهد بود، بلکه تمام‌کننده جنگ جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پداه آجا، بابیان اینکه اگر دشمنان ما به سپاه بد نگاه کنند ارتش سینه آنان را نشانه می‌گیرد و اگر به ارتش بد نگاه کند سپاه سینه دشمن را نشانه خواهد گرفت، تأکید کرد: ارتش از کیان مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز خام خنده دشمنان نمی‌شود و فقط به خنده رهبری و شهدا خوشحال است، بیان کرد: رزم و قدرت نیروهای نظامی ما مردم هستند.

وی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خواست تا تلاش کردند که این کشور و نظام به دست نااهلان نیفتد و گفت: امروز جوانان ما در حفظ  حرم اهل‌بیت گام برمی‌دارند و جان خود را در دست خود می‌گیرند و تقدیم خاندان عصمت و طهارت (ع) می‌کنند.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بابیان اینکه باید اهداف دشمنان را شناخت و بیش از گذشته با آن آشنا شد، گفت: ملت ایران بر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خود پایبند بوده و بر این شعار محکم و استوار هستند.

اسماعیلی به پیروزی جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و افزود: وعده صادق که نام این مراسم باشکوه نیز محسوب می‌شود، وعده یک مسلمان واقعی است و سردار سلیمانی هرچه گفت به آن عمل کرد.

وی با تأکید بر اینکه غیرتمندی دینی صفت سردار سلیمانی‌ها است، بیان کرد: در نگاه شهید حججی و امثال ایشان غیرت وجود دارد و این شهدا بهترین الگوها برای جوانان ایران اسلامی هستند.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با دانش جوانان خود تیمی می‌سازد که اهداف دشمنان را ساقط می کند.

اسماعیلی تاکید کرد: افراد قلیلی می گویند وقت شعار مرگ بر آمریکا نیست لیکن باید به آنان گفت درست همین امروز وقت شعار مرگ بر آمریکا محسوب می شود.

کد خبر 4178221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha