۲ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۶

امام جمعه ایلام:

تطهیر سران فتنه گناهی نابخشودنی است

تطهیر سران فتنه گناهی نابخشودنی است

ایلام-امام جمعه ایلام با انتقاد از کسانیکه درصدد رفع حصر سران فتنه هستند، گفت: تطهیر سران فتنه گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز شنبه در دیدار با اعضا ستاد گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ از چنان پیچیدگی برخوردار بود که باید سالها در مورد زوایای پنهان و آشکار آن تجزیه تحلیل شود.

وی ادامه داد: گروه های مختلفی پشت این موضوع بودند که از آمریکا و اسرائیل و برخی حکومت های عرب منطقه گرفته تا ضد انقلاب داخلی و خارجی و سلطنت طلب ها و منافقین همگی در یک جبهه واحد برای توفیق این فتنه که هدف اصلی آن براندازی نام بود، گرد هم جمع شده بودند.

امام تاکید کرد: روشنگری های مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه امت حزب اللهی ایران توانست این توطئه شوم را خنثی کند در غیر این صورت مشخص نبود چه عواقب خطرناکی کشور را تهدید می کند.

لطفی گفت: خسارات سنگینی در اثر این حرکت خزنده دشمنان داخلی و خارجی بر کشور متحمل شد ولی ملت با بصیرت ایران در راهپیمایی ۹ دی با حضور میلیونی خود توانستند بار دیگر نشان دهند که این مردم در راستای دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام آماده هر نوع جانفشانی هستند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: هنوز ابعاد مختلف این فتنه به درستی تحلیل و بیان نشده و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: سران فتنه به نظام خیانت کردند و این غیر قابل بخشش است چرا عده ای به دنبال رفع حصر آنها هستند در حالیکه خیانت های آنها را نمی توان فراموش کرد.

کد خبر 4180241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha