۵ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶

«پیگیر مشکل بهنام محمودی هستیم»

پاسخ داورزنی به موضوع مهندسی بودن انتخابات بوکس

پاسخ داورزنی به موضوع مهندسی بودن انتخابات بوکس

معاون وزیر ورزش در واکنش به اینکه انتخابات فدراسیون بوکس مهندسی شده بود،گفت: هر چه بگوییم انتخابات ها مهندسی نمی شوند، دوستان چیز دیگری می گویند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس گفت: امروز مجمع بوکس پس از ۲۸ سال تلاش و زحمت ناطق نوری برگزار شد، جلسه بسیار خوب و منظمی داشتیم، کاندیداها برنامه های خود را ارائه کردند که سرانجام حسین ثوری با ۲۳ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و روح الله حسینی از قهرمانان بوکس کشور ۱۵ رای کسب کرد و حسین فشی به ۲ رای رسید.

وی در خصوص شائبه مهندسی کردن انتخابات عنوان کرد: طبیعی است که برگزارکننده ۱۲-۱۳ انتخابات فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان است، به هر حال در برخی مجامع بعضی از مدیران که سابقه مدیریت در موارد مختلف را داشته اند، به عنوان کاندیدا حاضر شدند و برخی از دوستان هم عنوان می کنند که این افراد نماینده وزارت ورزش و جوانان می باشند. تلاش وزارتخانه ایجاد عدالت در مجامع انتخاباتی است. در واقع هیات های استانی و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، باشگاه ها و ... هستند که تشخیص می دهند کدامیک از کاندیداها شرایط بهتری دارند. در نهایت باید همه به رای مجمع احترام بگذارند.

داورزنی افزود: ما هر چه بگوییم انتخابات ها مهندسی نمی شوند، دوستان چیز دیگری می گویند. وزارتخانه همواره در گذشته هم به برقراری عدالت تاکید داشته است.

وی یادآور شد: افشین داوری به عنوان یکی از مدیران اجرایی برای دو مسئولیت کاندیدا بودند و در بسکتبال هم از روز اول گفتیم که پریچهره می آید تا مجمع را برگزار کند و در انتخابات هم شرکت نمی کند. در ژیمناستیک سرپرست فدراسیون یک و نیم سال فعالیت کرد ولی در نهایت در انتخابات رای نیاورد و اینکه وزارتخانه را به این مسائل متهم کنید، خوب نیست.

داورزنی ادامه داد: به خاطر اینکه در انتخابات بوکس شائبه به وجود نیاید، با حضور نماینده هرمزگان که مجمع انتخاباتی آن به تازگی برگزار شده بود، مخالفت کردیم تا نگویند وزارتخانه فلان رای را به فلان کاندیدا اضافه کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون بسکتبال پس از مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار می شود یا خیر، گفت: با توجه به حقی که بر گردن ما است، تلاش می کنیم بسکتبال هم در مجمع کمیته ملی المپیک حضور داشته باشد. قول هم دادیم که انتخابات را به موقع انجام دهیم و تلاش می کنیم در مورخ ۲۲ یا ۲۳ دی، مجمع را برگزار کنیم، مشروط به اینکه نهادهای دیگر زودتر به ما پاسخ بدهند.

داورزنی ادامه داد: ۱۵-۱۴ نفر به لحاظ سوابق مدیریتی تایید شده اند و مراحل استعلام آنها در حال پیگیری است، سعی می کنیم نماینده بسکتبال نیز اجازه حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکل تایید صلاحیت بهنام محمودی در والیبال گفت: من به دوستان حراست گفته ام که این موضوع را پیگیری کنند تا مشکل محمودی حل شود، آن قسمت که به ما مربوط است را پیگیری می کنیم و پیش بینی من این است که این مشکل قابل حل است.

کد خبر 4183292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha