۵ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۵

نایب رئیس شورای شهر ساری:

پروژه بوستان ولایت ساری ۹۵ درصد پیشرفت دارد

پروژه بوستان ولایت ساری ۹۵ درصد پیشرفت دارد

ساری - نایب رئیس شورای شهر ساری گفت: پروژه بوستان ولایت تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر زلیکانی پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه هایی در ساری انجام شده و یا در دست اجرا است که مردم از آن خوشحال هستند و لذتش را می برند، ادامه داد: عده ای با این شائبه ها، تلاش می کنند فضا را به گونه ای دیگر نشان بدهند ضمن اینکه فضای عمومی کشور ما به لحاظ اقتصادی این است و شهرداری هم یک دستگاهی است که باید خودش خرج خود را در بیاورد و پول درآمدی را بین طلبکاران توزیع می کند.

وی درباره زمان اتمام پروژه های در دست اقدام شهرداری گفت: بنا داریم این پروژه ها هرچه  سریع تر به بهره برداری برسد، برخی پروژه ها همچون بوستان ولایت تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش داریم تا پایان سال افتتاح شود اما تجهیز این پروژه کار آسانی نیست و تاکنون هم دستگاهی برای همکاری و کمک اعلام آمادگی نکرده است.

زلیکانی افزود: راه اندازی "سینمای هنر و تجربه" در محل بوستان ولایت بخش هایی از پروژه بوستان است که تاکنون کسی نبوده که به ما بگوید می توانیم برای تجهیز آن از منابع دولتی استفاده کنیم یا نه؟ در عین حال به نظر می رسد همه کارها را باید با منابع شهرداری انجام بدهیم.

وی در پایان با اعلام اینکه موزه تخصصی با چهار موضوع  در بوستان ولایت ساخته شده است، خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تنها دستگاهی است که برای پر کردن موزه ها و تجهیز بخشی از پروژه بوستان ولایت تاکنون اعلام آمادگی کرده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در توضیح عدم حضور شهردار مرکز استان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، با بیان اینکه برخی تلاش دارند بین مدیریت استان و مدیریت شهری ساری تفرقه ایجاد کنند، گفت: آقای عبوری پیگیر معالجه پدرشان در تهران هستند به همین دلیل نتوانستند در جلسه مذکور حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص علت عدم حضور شهردار ساری در جلسه اخیری که با حضور استاندار برگزار و مورد انتقاد واقع شد، اظهار داشت: آنچه را که به عنوان عضو شورای شهر اطلاع دارم این است که آقای عبوری پیگیر معالجه  پدرشان در تهران هستند. پدرشان جز مهدی پسر دیگری ندارند و وی هم نسبت به پدر خود احساس مسئولیت می کنند.

وی با  بیان اینکه من احساسم این است همان جریاناتی که اتحاد مردم ساری را می بینند، دوباره بنا دارند بین مدیریت استان و مدیریت شهری ساری اختلافاتی را ایجاد کنند، اذعان داشت: از همه دوستان در مجموعه مدیریت شهری و استانداری خواهش می کنم گرفتار این تله ها نشوند. اینها تله های بدخواهان استان مازندران و کسانی است که به تفرقه ها در استان دامن می زنند.

نائب رئیس شورای شهر ساری بار دیگر با تأکید بر اینکه عبوری پیگیری بیماری پدرش است و نه تنها عبوری  بلکه هر فرزندی در چنین شرایطی همین کار را انجام می دهد، افزود: پدر بزرگوار شهردار ساری سه فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد و آقای عبوری برادر دیگری ندارد که پیگیر درمان پدر باشد به همین دلیل فکر می کنم نحوه پوشش این موضوع به این گستردگی جالب نبود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص افزایش حجم بدهی های شهرداری ساری گفت: این گونه نیست، انشالله تا پایان سال طلب و بدهی شهرداری برابر خواهد شد، در عین حال کدام دستگاه اجرایی که کار می کند را سراغ دارید که بدهکار نباشد؟ اینکه گفته می شود شهرداری خیلی بدهکار است، به نظر من این "خیلی" را جریاناتی می گویند که خیلی خیرخواه مردم ساری نیستند.

کد خبر 4183398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha