۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵

فرماندار شاهرود:

برای تجمع شاهرود مجوزی صادر نشده بود/ ضرورت التزام به قانون

برای تجمع شاهرود مجوزی صادر نشده بود/ ضرورت التزام به قانون

شاهرود - فرماندار شاهرود با بیان اینکه برای تجمع دو روز پیش این شهرستان هیچ مجوزی صادر نشده بود، گفت: علی‌رغم این موضوع نیروهای انتظامی و امنیتی با سعه صدر با مردم برخورد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهرود، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهرود، سید محمدرضا هاشمی درباره تجمع دو روز پیش شاهرود بیان کرد: جمعی از مردم معترض به مشکلات اقتصادی و بیکاری با تجمع خود خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند و هرچند برای این تجمّع هیچ‌گونه مجوزی صادر نشده بود، شاهد سعه‌صدر نیروهای انتظامی و امنیتی بودیم و کمترین رخداد فیزیکی و یا درگیری به وقوع نپیوست.

وی افزود: تجمع دو روز گذشته در شاهرود، کاملاً صنفی و در گلایه از معضلات اقتصادی بود و هرچند در انتها عده‌ای انگشت‌شمار شعارهای ساختار شکنانه سر دادند اما مردم مؤمن شاهرود به‌محض رؤیت این فضا، صف خود را از این سودجویان جدا و آن‌ها را از صفوف خود جدا کردند.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه تمام توان ما صرف خدمت به مردم بوده است، تأکید کرد: در گفتگوهای صورت گرفته با برخی از افرادی که در تجمع حضور داشتند و خلاف عرف و اخلاق شعارهایی سر داده بودند شاهد اظهار ندامت و پشیمانی آن‌ها بودیم که با عنایت به دل‌بستگی آن‌ها به‌نظام و انقلاب تلاش کردیم تا مشکل خاصی برای این افراد به وجود نیاید.

هاشمی از مردم خواست ضمن رعایت و احترام به قانون، مشکلات خود را از طریق مبادی قانونی و پیش‌بینی‌شده پیگیری کرده تا مانع سوءاستفاده دشمنان قسم‌خورده انقلاب و معاندان نظام اسلامی از آن‌ها شوند.

کد خبر 4187150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha