۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲

دبیر شورای هماهنگی رؤسای کمیسیون‌های مجلس:

رؤسای کمیسیون‌های مجلس با رئیس جمهور دیدار می کنند

رؤسای کمیسیون‌های مجلس با رئیس جمهور دیدار می کنند

کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از دیدار رؤسای کمیسیون های مجلس با رئیس جمهور طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند.

وی بررسی موضوعات اساسی کشور را از جمله اهداف این دیدار عنوان و تصریح کرد: در این جلسه مباحثی همچون چگونگی اجرای احکام برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۷ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از بررسی موضوعات کلان اقتصادی و اجتماعی کشور در جلسه گفته شده خبر داد و گفت: موضوعات ملی و منطقه ای در نشست با رئیس جمهور مطرح خواهد شد.

پورابراهیمی عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری نشست گفته شده افزایش تعاملات دولت و مجلس برای پیگیری موضوعات اساسی کشور است همچنین در خصوص افزایش تعاملات مجلس و دولت تبادل نظر و همفکری می شود.

دبیر شورای هماهنگی رؤسای کمیسیون‌های مجلس با ابراز امیدواری در خصوص اینکه برگزاری این نشست سرآغاز برنامه‌ریزی‌های مستمر افزایش تعاملات بین مجلس و دولت در قالب نشست رؤسای کمیسیون ها باشد، افزود: امیدواریم برگزاری اینگونه نشست ها باعث شود بتوانیم از ظرفیت هر چه بیشتر مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم با اولویت مسائل اقتصادی استفاده کنیم.

کد خبر 4187247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha