۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۰۱

مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش:

پایگاه‌های ورزش قهرمانی در کشور به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردند

پایگاه‌های ورزش قهرمانی در کشور به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردند

همدان - مدیرکل دفتر استعدادیابی وتوسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش وجوانان گفت: پایگاه‌های ورزش قهرمانی در کشور به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طباطبایی ظهر دوشنبه در بازدید از تجهیزات ورزشی و روند فعالیت پایگاه ورزش قهرمانی استان همدان با تاکید بر تقویت پایگاه‌های ورزش قهرمانی در کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و تاکید وزیر ورزش و جوانان برای بازگرداندن پایگاه‌های ورزش قهرمانی به جایگاه اصلی خود این پایگاه‌ها در کشور تجهیز و تقویت مالی و اعتباری می‌شوند.

طباطبایی تاکید کرد: باید با همفکری و تلاش دسته جمعی و برنامه ریزی اصولی پایگاه‌های ورزش قهرمانی را به جایگاه قبلی خود بازگردانیم تا قهرمانان ملی و فرا ملی بتوانند به راحتی از این پایگاه ها استفاده کنند.

وی افزود: پایگاه قهرمانی همدان یکی از پایگاه های فعال و مجهز کشور محسوب می شود و در برخی موارد نقاط ضعفی در تجهیزات وجود دارد که با حمایت دفتر استعدادیابی وزارت این نواقص مرتفع خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این بازدید گفت: توجه به پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی باعث شده تا در عرصه ملی و باشگاهی شاهد ظهور استعدادهای مناسب و رسیدن به موفقیت در ورزش همدان باشیم.

رسول منعم با بیان اینکه پایگاه‌های ورزشی قهرمانی نقش مهمی در استعدادیابی جوانان و نوجوانان ورزشکار دارد، گفت: در این پایگاه‌ ضمن هدایت ورزشکاران در راستای حرفه‌ای شدن زمینه استعدادیابی ورزشکاران در ورزش‌های حرفه‌ای فراهم می‌شود.

منعم عنوان کرد: همدان به عنوان یکی از استان های پیشرو در اجرای جشنواره استعدادیابی ورزشی در کشور مطرح شد و اجرای طرح های استعدادیابی در شهرستان ها یکی از برنامه های اولویت دار اداره کل است که به دقت رصد می شود.

مدیر پایگاه قهرمانی استان همدان نیز در این بازدید گفت: بزودی پایگاه قهرمانی استان همدان با خرید وسایل ورزشی جدید تجهیز می شود.

علی پارساجو افزود: این پایگاه به عنوان یک مرکز استعدادیابی و نخبه پروری تاثیرات زیادی در ورزش استان همدان خواهد داشت.

کد خبر 4188625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha