۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۰۹

آیت‌الله میرعمادی با مهر مطرح کرد:

مردم انقلابی و ولایی لرستان طومار اغتشاشگران را درهم خواهند پیچید

مردم انقلابی و ولایی لرستان طومار اغتشاشگران را درهم خواهند پیچید

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: مردم انقلابی و ولایی لرستان طومار اغتشاشگران را در هم خواهند پیچید.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای لرستان، اظهار داشت: بررسی این رویدادها از چند بعد قابل‌تأمل است.

عصبانیت استکبار و آل سعود از پیروزی ایران اسلامی در رفع فتنه داعش

وی ادامه داد: نخست اینکه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که شاهد پیروزی جمهوری اسلامی ایران در رفع فتنه داعش در منطقه ازجمله کشورهای سوریه و عراق بودیم، لذا استکبار جهانی و آل سعود به دنبال این بودند که برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود، با استفاده از عناصر ضدانقلاب و عناصر جیره‌خوار خودشان ناامنی را به داخل کشورمان بکشانند.

وی با اشاره به موج‌سواری دشمنان و عناصر ضدانقلاب و معاند در حوادث اخیر بیان کرد: دشمنان به دنبال فرصت و بهانه‌هایی بودند که ناامنی‌هایی را در ایران اسلامی ایجاد کنند.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: در این راستا دشمنان با سوءاستفاده از طرح مسائل، مشکلات، گرفتاری‌ها و خواسته‌های به‌حق مردم، سوار بر موج شدند و شاهد اقدامات آشوبگرانه اغتشاش‌گران و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم بودیم.

مردم ولایی لرستان صفوف خودشان را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند

لرستان، استانی ولایتمدار و امن بوده و دشمن به خیال خودش فکر می‌کرد می‌تواند این استان را ناامن کند، لذا عناصر جیره‌خوار خود را به داخل استان فرستاد تا اقدام به ناامنی کنندوی با اشاره به اینکه آشوبگران با اقدامات خود مانع کسب‌وکار مردم شده و مشکلاتی برای مردم به وجود آوردند، ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاش‌گران در تخریب اموال عمومی و آتش زدن اماکن مختلف، تصریح کرد: لرستان، استانی ولایتمدار و امن بوده و دشمن به خیال خودش فکر می‌کرد می‌تواند این استان را ناامن کند، لذا عناصر جیره‌خوار خود را به داخل استان فرستاد تا اقدام به ناامنی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با یادآوری و تأکید بر اینکه آشوبگرانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم کردند عناصر جیره‌خواری هستند که از خارج استان وارد لرستان شده‌اند افزود: مردم ولایی لرستان بار دیگر همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به این افراد خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه مردم ولایی لرستان صفوف خودشان را از اغتشاشگران جیره‌خوار جدا کرده‌اند افزود: مردم همیشه درصحنه استان طومار آشوبگران را در هم خواهند پیچید.

راهپیمایی خودجوش مردم لرستان

آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به مطالبه مردم برای برخورد با هنجارشکنان تأکید کرد: از دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست داریم که با اغتشاشگران و کسانی که به نظم عمومی آسیب‌زده و اموال مردم را از بین می‌برند برخورد قاطع صورت گیرد.

وی همچنین از درخواست خودجوش مردم برای پاسخگویی به اغتشاشگران خبر داد و یادآور شد: در این راستا روز چهارشنبه راهپیمایی باشکوه مردم لرستان در جهت حمایت از ولایت و رهبری و محکومیت اقدامات آشوبگران و عناصر معاند برگزار خواهد شد.

امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام، اتحاد ملی و پرهیز از هرگونه کشمکش‌های سیاسی داریمنماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم وحدت و انسجام ملت و مسئولان یادآور شد: امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام، اتحاد ملی و پرهیز از هرگونه کشمکش‌های سیاسی داریم.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری توده مردم تصریح کرد: با هوشیاری ملت ایران خواسته‌ها و مطالبات مردم، از آشوبگری عناصر فتنه‌گر، معاند و منافق جدا شده و ملت ایران همچنان روحیه انقلابی و انسجام خود را حفظ خواهند کرد.

مردم ولایی لرستان از اقدامات آشوبگران متنفر هستند

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه در این مدت هم مردم لرستان بارها تنفر خودشان را از اقدامات آشوبگران اعلام کرده‌اند افزود: فتنه جدید با حمایت آشکار بیگانگان و دخالت‌های وقیحانه سران برخی کشورهای مدعی دموکراسی و مرتجعین عرب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دست‌های پشت پرده این رخدادها برای مردم روشن و آشکار شده است و ملت ایران بار دیگر به کینه‌ورزی و دشمنی ایادی استکبار پی برده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مردم ایران بار دیگر قطعاً وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های آن اعلام می‌کنند یادآور شد: مردم استان لرستان نیز که همواره به ولایتمداری شهره بوده‌اند اجازه نمی‌دهند که امنیت استان توسط عده‌ای عناصر جیره‌خوار که از بیرون اجیر شده‌اند خدشه‌دار شود چراکه لرستانی‌ها ازاین‌گونه اقدامات بری و متنفر هستند.

کد خبر 4188726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha