۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سبک زندگی جامعه ما باید مبتنی بر قرآن و عترت باشد

سبک زندگی جامعه ما باید مبتنی بر قرآن و عترت باشد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمنان اسلام در صدد هستند که سبک زندگی ما را تغییر بدهند، باید بیدار بود تا سبک زندگی جامعه ما مبتنی بر قرآن، عترت و اسلام باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در دیدار با اعضای شورای هیئت مذهبی شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: همه ما تکلیف بزرگی داریم تا حیات طیبه‌ای که قرآن وعده داد و تکلیف کرد را در جامعه پیاده کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که حیات طیبه رهاورد سیر الی‌الله است، تاکید کرد: معیار برخورداری از حیات طیبه ایمان و عمل صالح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش هیئات مذهبی در دستیابی به حیات طیبه، تصریح کرد: شورای هیئات مذهبی باید برای سوق دادن جامعه اسلامی به سوی حیات طیبه تلاش مضاعف کنند و در این حوزه برنامه داشته باشند.

صفی‌یاری با بیان اینکه امروز اصلی‌ترین اولویت سبک زندگی است، اظهار کرد: دشمنان اسلام در صدد هستند که سبک زندگی و ذائقه ما را تغییر بدهند، لذا ما باید بیدار باشیم و تلاش کنیم که سبک زندگی جامعه ما مبتنی بر قرآن، عترت و اسلام باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در جامعه سبک زندگی اسلامی را پایه‌گذاری کنیم مطمئن‌ترین و مؤثرترین بستر هیئات مذهبی هستند، عنوان کرد:اگر هیئات مذهبی ما پویا، فعال، بروز و بصیر باشند قطعاً به این هدف خواهیم رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شورای هیئت مذهبی شهرستان خرم‌دره و روی کار آمدن افراد جدید، خاطرنشان کرد: دوره پنجم شورای هیئات مذهبی باید دوره کارآمدتر و بسیار مؤثرتر باشد ومدیریت فرهنگی داشته باشد که این امر در صورتی میسر است که مدیریت فرهنگی وبرنامه مدون و منسجم برای داشته باشیم و فرصت‌ها و نقاط قوت و ضعف هیئات را مورد بررسی قرار داده و در رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

در این دیدار همچنین ریاست شورای هیئات مذهبی شهرستان در خصوص برنامه های آتی شورای هیئات مذهبی مطالبی را عنوان کرد و گفت: اولین برنامه ما برای مسئولین هیئات مذهبی شهرستان خرمدره در ۹ دی ماه برگزار خواهد شد.

حمداله مرادی با تاکید بر اهمیت جایگاه شورای هیئات مذهبی در جامعه گفت: هیئات و محافل مذهبی بزرگ‌ترین پایگاه دینی و ملی در جامعه اسلامی ما هستند و جوانان زیادی با حضور در این مکان‌ها سطح اعتقادات خود را بالاتر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن سعی دارد با نفوذ در هیئات مذهبی مردم را نسبت به حضور در مناسبت‌های مذهبی کم رنگ کنند گفت: جنگ نرم دشمن در هیئت ها به صورت جدی بررسی و توجه بیشتری به تغذیه فکری مسئولین هیئات مذهبی و اعضای هیئت ها باید شود که در این دوره از شورای هیئات مذهبی برنامه ریزی در این راستا خواهد پذیرفت.

کد خبر 4188933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha