۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۱۲

با هدف رفع مشکلات بازنشستگان فولاد برگزار می شود؛

نشست نمایندگان کانون های بازنشستگی با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

نشست نمایندگان کانون های بازنشستگی با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

کرمان - با هدف رفع مشکلات مرتبط با پرداخت حقوق و موضوعات مرتبط با مشکلات بازنشستگان امروز نشست نمایندگان کانون های بازنشستگی کشور با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، با توجه به مشکلات پیش آمده در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور طی ماهای اخیر و لزوم پیش بینی های لازم برای رفع مشکلات صنعت فولاد کشور امروز نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، معاون وزیر رفاه و رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور در محل کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار می شود.

محمد رضا پورابراهیمی با اشاره به محورهای این نشست عنوان کرد: موضوعات مربوط به حقوق و مزایا و موضوعات بیمه ای بازنشستگان و نیز موضوعات مربوط به اتخاذ تصمیم در بودجه سال آینده برای حل مشکل دائمی پرداخت های آتی صندوق فولاد در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده بخشی از تعهدات دولت در بودجه سال آینده دیده شده است اما متاسفانه پاسخگو نیست و باید متناسب با نیاز بازنشستگان در حقوق و مزایا و نیز تعهدات بیمه ای آنها در بودجه کاملا لحاظ شود.

کد خبر 4189436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      0 0
      باز خداوند اموات این نماینده مردم کرمان را بیامرزد در اهواز که حدود 5نماینده در مجلس دارد هرگاه افراد بازنشسته فولاد خوزستان جهت پیگیری مشکلاتشان نزد آنان می روند به صراحت اضهار بی اطلاعی می کنند