۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵

استاندار لرستان:

وجود مشکلات و کمبودها بر همه روشن است/ ضرورت تدبیر و مدیریت

وجود مشکلات و کمبودها بر همه روشن است/ ضرورت تدبیر و مدیریت

خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: وجود مشکلات، نارسایی‌ها و کمبودها بر همه ما روشن است و باید در این رابطه مدیریت و تدبیر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سخنانی اظهار داشت: به افراد آشوب گر اجازه داده نمی‌شود از حق طبیعی مردم سوءاستفاده کنند.

وی در رابطه با وقایع اخیر در کشور و به‌تبع استان اظهار داشت: مردم لرستان با راهپیمایی شکوهمند خود به روش‌های غیر مدنی به کار گرفته در تجمعات و اعتراضات مانند تخریب اموال عمومی، ایجاد جو بد و به خطر انداختن جان مردم نه گفتند.

استاندار لرستان بابیان اینکه وجود مشکلات، نارسایی‌ها و کمبودها بر همه ما روشن است ادامه داد: فلسفه وجودی طبقه دولت و نظام رفع این موارد است و باید خیلی بیشتر و بهتر از وضع موجود مدیریت و تدبیر کنیم.

خادمی  تصریح کرد: حق مردم نیز درخواست برای حل مشکلات و نمایش نارضایتی خود به روش‌های قانونی و مدنی برقرار است، ولی بنا نیست با افراد آشوبگر اجازه داد که از انجام حق طبیعی مردم استفاده غیرقانونی کرده و امنیت آن‌ها را به خطر اندازد و بخواهند اعتراض‌ها و تجمعات مدنی مردم را به روش‌های غیر مدنی و اعتراض تبدیل کنند.

کد خبر 4191015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha