۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۱۶

سرمربی سپیدرود رشت:

ضعف در حفظ توپ و پاس دادن مشکل اصلی بازیکنان سپیدرود است

ضعف در حفظ توپ و پاس دادن مشکل اصلی بازیکنان سپیدرود است

رشت-سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به کمبود بازیکن در برخی از پست ها ، گفت: یکی از مشکلات تیم سپیدرود ضعف بازیکنان این تیم در حفظ توپ و پاس دادن صحیح است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در کنفرانس خبری پیش از دیدار هفته هجدهم این در برابر تیم گسترش در لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس ،اظهار کرد: تیم گسترش با هدایت فیروز کریمی در بازی های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه تیم سپیدرود در برخی از پست ها از کمبود بازیکن رنج می برد ، افزود:  با توجه به فرصت اندک تلاش شده تا بر روی تقویت روحیه بازیکنان بیش از موارد دیگر توجه شود.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه در فوتبال ملاک تنها درصد مالکیت و تعداد پاس نیست، گفت: یکی از مشکلات ما در تیم سپیدرود ضعف بازیکنان در حفظ توپ و پاس صحیح است.

وی به وجود مشکل در قرارداد با «مجتبی بیژن» و عقد قرارداد با «محمد غلامی» اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی آمادگی در کرج قبل مسابقه با پیکان یکی از برنامه های آینده تیم است.

کریمی با اشاره به قرارداد دو سال و نیمه خود با تیم سپیدرود رشت، تصریح کرد: پرداخت کامل مطالبات کادرفنی گذشته یکی از شروط من برای همکاری با تیم سپیدرود بود و از مسئولان این تیم خواسته ام هرگاه نیازی به حضور من در این تیم نداشتند با رعایت شئونات از این تیم جدا می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تغییر در کادر مربیگری هر تیم جزء طبیعت فوتبال است، ادامه داد: امیدواریم در پایان فصل شاهد قرار گرفتن تیم سپیدرود در جایگاه خوبی باشیم.

سرمربی سپیدرود رشت تأکید کرد: تلاش می کنیم تا بسترهای لازم برای رشد سپیدرود را در کنار حمایت هواداران این تیم فراهم کنیم.

کد خبر 4191261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha