۱۵ دی ۱۳۹۶، ۲۱:۳۰

سرمربی تیم سپیدرود رشت:

بدشانسی سپیدرود در بازی/عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

بدشانسی سپیدرود در بازی/عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

رشت - سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به بدشانسی این تیم در دیدار امروز در برابر گسترش فولاد تبریز ، گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در کنفرانس خبری بعداز دیدار با گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار کرد: امروز فوتبال روی بی رحم خود را به تیم سپیدرود نشان داد.

 وی با اشاره به از دست رفتن موقعیت های خوب توسط بازیکنان این تیم در این دیدار، افزود:تلاش می کنیم تا اشکالات فنی تیم را در تمرینات اختصاصی و جذب بازیکن جبران کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در ادامه به نیمه دوم این دیدار اشاره و خاطرنشان کرد: در این نیمه بازیکنان سپیدرود توپ و میدان را در دست داشتند.

وی با تأکید براینکه در بازی فوتبال به مالکیت و حفظ توپ و ایجاد موقعیت امتیاز نمی دهند، تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم.

کریمی با بیان اینکه به آینده این تیم امیدوارم هستم، گفت: یکی از ویژگی ها و شاخصه هایی که سبب شد تا مربیگری این تیم را قبول کنم وجود هواداران متعصب و همیشه همراه سپیدرود است.

وی با اشاره به اینکه احساس می شود که بازیکنان سپیدرود در گذشته تحت فشار روحی و روانی بوده اند، افزود: در مدت تحویل سرمربیگری این تیم تلاش کرده ام تا بر روی این موضوع توجه بیشتری شود.

کد خبر 4191774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha