۱۶ دی ۱۳۹۶، ۷:۴۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

۲۲ طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

۲۲ طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۲ طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

سیامک سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۲۲ طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود، اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی عنوان کرد: بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد که باید از این ظرفیت ها برای توسعه این بخش بهره گیری کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:  این استان توانمندی های بسیاری در بخش کشاورزی از جمله شیلات، گیاهان دارویی، باغات، گیاهان دارویی، گلخانه، قارچ خوراکی و... دارد که هر کدام از این بخش ها باید توسعه یابد.

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد

وی عنوان کرد: در حال حاضر بخش شیلات، توسعه باغات میوه در شهرستان سامان، واحد های پرورش مرغ گوشی و قارچ خوراکی و... اشتغال های قابل توجهی در سطح استان ایجاد کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم تلاش های بسیاری برای توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

وی عنوان کرد: بخش کشاورزی این استان یکی از مهمترین ظرفیت های اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری است که مورد توجه دولت قرار گرفته است.

توسعه کشت گل محمدی و گیاهان دارویی از مهمترین برنامه های دولت در چهارمحال و بختیاری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: دولت به دنبال توسعه کشت گیاهان دارویی و گل محمدی در این استان است.

وی ادامه داد: کشت گل محمدی مناسب با شرایط آب و هوایی چهارمحال و بختیاری است که توسعه این بخش زمینه ساز افزایش درآمد برای کشاورزان است.

وی ادامه داد: توسعه باغات در اراضی شیب دار از دیگر برنامه های دولت برای توسعه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 4191820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha