۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳

شهردار گلستان خبر داد؛

احداث پارک ۷۶ هزار متری «رودکنار» در گلستان

احداث پارک ۷۶ هزار متری «رودکنار» در گلستان

بهارستان- شهردار گلستان ضمن تشریح روند اجرای طرح ها و پروژه های مدیریت شهری، از احداث پارک ۷۶ هزار متری «رودکنار» در این شهر خبر داد.

علیرضا عرب، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدیریت شهری گلستان در اولین گام خود نسبت به شناسائی پتانسیل ها و ظرفیت های شهر اقدام کرده و با شناختی درست به کسب درآمد بیشتر برای شهر و شهرداری اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های کوتاه مدت و دراز مدت دقیق و با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلستان و تعامل ایجاد شده، در راه پیشرفت عمرانی و آبادانی شهر تا کنون قدم های مثبتی برداشته شده است.

شهردار گلستان ادامه داد: اکنون پروژه های شاخصی در دستور کار شهرداری قرار دارد، که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، حمل و نقلی و زیرساختی شهر داشته باشد که از جمله این پروژه های شاخص می توان به احداث پروژه زیرگذر سه راهی آدران، زور خانه ورزش های باستانی و پهلوانی، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، آسفالت، جدولگذاری، خشکه چینی و پیاده رو سازی گسترده معابر، احداث خیابان و میدان در سطح شهر، احداث پارک رودکنار در شهرک امام حسین به متراژ ۷۶ هزار متر مربع، ساماندهی رودخانه شادچای و ... اشاره کرد.

عرب در ادامه افزود: تبدیل شهر گلستان به کارگاه بزرگ عمرانی،‌ بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف، انجام اقدامات مختلف فرهنگی و آغاز پروژه‌های جدید در گلستان همه و همه بیانگر حال خوب عمرانی و فرهنگی شهر است.

مدیریت شهری گلستان با اشاره به این که خدمت رسانی به مردم و اجرای بدون توقف طرح های شهری توام با تلاش جهادی در دستور کار مدیریت شهری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر قرار دارد، افزود: نظارت بر روند اجرای طرح ها و پروژه ها از جمله برنامه های کاری متداول است که به صورت منظم انجام خواهد شد و این روند رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت و شاهد تحولی عظیم در شهر گلستان خواهیم بود.

وی در پایان افزود: باید با خوش خلقی و تلاش جهادی شهروندان عزیز گلستان را بیش از پیش به شهر و شهرداری دلگرم و امیدوار نماییم و همه کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته دست به دست یکدیگر و همدل و همراه هم برای آباد نمودن شهری توسعه یافته از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

کد خبر 4192058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha