۱۷ دی ۱۳۹۶، ۸:۴۳

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد:

پایش واحدهای صنعتی آلاینده در قزوین

پایش واحدهای صنعتی آلاینده در قزوین

قزوین- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلایندگیهای واحدهای تولیدی، سایت پسماند محمدآباد و چند واحد صنعتی در بویین زهرا پایش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و شناسایی منابع آلاینده و بررسی عملکرد، ۲۵ نفر از مسئولان و کارشناسان ارشد حفاظت محیط زیست استان قزوین صبح روز یکشنبه به صورت گروهی واحدهای صنعتی و سایت پسماند محمدآباد حوزه شهرستان بوئین زهرا را پایش کردند.

سیاوش شمسی پور در این باره گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و شناسایی منابع آلاینده و بررسی عملکرد، یک اکیپ ۲۵ نفره از مسئولان و کارشناسان ارشد حفاظت محیط زیست استان قزوین واحدهای صنعتی و سایت محمدآباد شهرستان بوئین زهرا را پایش کردند.

وی افزود: پایش و بازدید از واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی استان قزوین به منظور شناسایی واحدهای آلاینده و جلوگیری از آلودگی های محیط زیست بر اساس قانون و مقررات محیط زیست با جدیت فراوان ادامه دارد که علاوه بر پایش انفرادی، به صورت گروهی و مستمر و سرزده در استان انجام خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: کنترل کیفی واحدهای صنعتی در سالم نگهداشتن محیط زیست نقش مهمی دارد که واحدهای صنعتی به صورت لحظه ای و پیوسته مورد پایش قرار گرفته و در چارچوب برنامه های ملی، باید دائما پایش و کنترل شوند.

شمسی پور یادآورشد: در این پایش کارشناسان ابتدا به سایت محمدآباد رفته و بعداز پایش واحد با پایش و بازدید یک شرکت مواد شوینده  این برنامه را به اتمام رساندند و مسئولین واحدها در خصوص واحدها توضیحاتی ارائه دادند.

کد خبر 4192806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha