۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

فقهی زاده:

تقویت گفتمان قرآنی در جامعه هدف اصلی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن است

تقویت گفتمان قرآنی در جامعه هدف اصلی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن است

فقهی زاده گفت: تقویت گفتمان قرآنی و بستر سازی جهت انس بیشتر احاد جامعه با قرآن در سطوح مختلف جامعه، هدف اصلی برپایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هماهنگی ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم با بیان اینکه فلسفه وجودی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان موضوع مهمی باید مد نظر قرار گیرد، بر لزوم تقویت گفتمان قرآنی در سطح ملی و با پوشش جامعه آماری گسترده تاکید کرد.

 در ادامه این نشست عبدالهادی فقهی زاده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم را به عنوان فعالیتی مطرح کرد که ناظر بر هدف باید اجرا شود و تقویت گفتمان قرآنی را مهمترین برون داد این فعالیت ملی عنوان کرد.

 وی اظهار کرد: ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم باید با نگاهی علمی- ایمانی در جهت شناساندن ابعاد بی نهایت قرآن کریم به جوانان تمام تلاش خود را انجام دهند و از این راه بر دین، اخلاق و اعتقاد مردم کشورمان تاثیر گذارند.

گفتنی است آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 4196360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha