۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۰۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

بدهی شرکت برق استان قزوین به پیمانکاران پرداخت شده است

بدهی شرکت برق استان قزوین به پیمانکاران پرداخت شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با وجود محدودیت مالی با مدیریت منطقی و تلاش شبانه روزی توانستیم بدهی شرکت برق استان به پیمانکاران را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بهادیوند چگینی در مراسم افتتاح ۱۳ پروژه توزیع و فوق توزیع که با حضور مدیرعامل شرکت توانیر به بهره برداری رسید اظهارداشت: با اقدامات انجام شده در سالهای اخیر شاهد ارتقاء ظرفیت فوق توزیع در استان قزوین هستیم.

وی افزود: در راستای تامین نیازهای استان در بخش های مختلف توانسته ایم به نیازهای صنعت، کشاورزی، خانگی و. خدمات پاسخ دهیم و بدون کمترین مشکلی از پیک بار مصرف هم عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین در حال حاضر ۵۸۰ هزار مشترک برق دارد که پیک بار آن ۷۷۰ مگاوات است که  ۳۰ درصد آن مربوط به سیستم‌های برودتی است که در فصل تابستان اضافه می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های متعددی در مسکن مهر و تامین روشنایی معابر و زیرساخت‌های توزیع در استان اجرا شد که بخشی از آن امروز و بخش دیگر درماه آینده و دهه فجر افتتاح می‌شود.

۶۷ درصد برق مصرفی استان در صنعت است

بهادیوند چگینی یادآورشد: خوشبختانه در استان قزوین بیش از ۶۷ درصد برق تولید شده در بخش کشاورزی و صنعت مصرف می شود که نشان می دهد انرژی در این استان مولد است و به اشتغال و تولید منجر شده است.

بدهی پیمانکاران پرداخت شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و تلاش مجموعه همکاران در حال حاضر مشکل بدهی‌های شرکت توزیع نیروی برق استان به پیمانکاران برطرف شده است و شرکت برق قزوین درحال حاضر این شرکت بدهکار نیست.

بهادیوند چگینی افزود: با وجود تنگناهای مالی یکی از شاخص‌های موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان کاهش تلفات انؤی برق در شبکه است که توانسته ایم از نُرم کشوری که ۷.۷ بود نیز پایین تر باشیم.

وی حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد نیروگاههای تولید پراکنده را از رویکردهای شرکت دانست و گفت: دو نیروگاه تولید پراکنده امروز با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر افتتاح می‌شود و ۶ پروژه دیگر نیز در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌ برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص طرح های افتتاح شده نیز اظهارداشت: ۱۳ پروژه‌ توزیع و فوق توزیع شامل برقرسانی به دو روستا، روشنایی معابر، ایجاد پست هوایی، نیروگاه، اصلاح خط، بهینه سازی و تامین پست سایر بالغ بر ۴۳۲ میلیارد ریال هزینه داشته که با افتتاح این طرحها گام مهمی در راستای توسعه و ارتقای صنعت برق در استان قزوین برداشته ‌شده است.

کد خبر 4196509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha