۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸

رئیس بهزیستی شهرستان کرج:

تامین نیازهای نابینایان نیازمند مساعدت دستگاه‌های اجرایی است

تامین نیازهای نابینایان نیازمند مساعدت دستگاه‌های اجرایی است

کرج - رئیس بهزیستی شهرستان کرج گفت: رفع مشکلات و تامین نیازهای جامعه نابینایان و معلولان به همت همگانی و مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کشاورز در همایش روز جهانی نابینایان و تجلیل از توانمندی های این افراد که صبح پنج شنبه در کرج برگزار شد، با بیان اینکه بدون شک رفع مشکلات جامعه نابینایان امری حائز اهمیت و ضروری است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی اهتمام جدی برای بهبود شرایط زندگی این افراد دارد.

وی با اعلام اینکه بدون شک یک دستگاه اجرایی به تنهایی قادر به رفع مشکلات نابینایان نخواهد بود، افزود: رفع مشکلات و تامین نیازهای جامعه نابینایان و معلولان به همت همگانی و مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی نیاز دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان کرج مناسب سازی معابر، مبلمان شهری و سرویس حمل و نقل عمومی برای نابینایان و معلولان را از جمله اقدامات حائز اهمیت برشمرد که بایستی مورد توجه تمامی دستگاه های مربوطه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: سیاست جدی در راستای توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

کشاورز با تاکید بر لزوم ایجاد بستر لازم برای برخورداری جامعه نابینا از تسهیلات همگانی، تاکید کرد: نابینایان از استعدادهای فراوانی برخوردار هستند که باید بتوان از این ظرفیت  به نحو مطلوب استفاده کرد.

کد خبر 4196786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha