۲۲ دی ۱۳۹۶، ۰:۴۵

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد:

توسعه ورزش همگانی رویکرد اصلی وزارت ورزش و جوانان

توسعه ورزش همگانی رویکرد اصلی وزارت ورزش و جوانان

زنجان-معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان از توسعه ورزش همگانی به‌عنوان رویکرد اصلی این وزارتخانه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید احمدی  عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل ورزش و جوانان استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم از حوزه ورزش انتظار دارند و یکی از انتظارات به‌حق مردم در این زمینه، توسعه ورزش همگانی است، افزود: با توجه به اینکه مردم مخاطبان اصلی این حوزه هستند، به همین خاطر توسعه ورزش همگانی نیز یکی از رویکردهای اصلی این وزارتخانه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به توسعه‌ای که مدنظر همه جوامع است، باید از نیروی انسانی سالم برخوردار باشیم، ادامه داد: یکی از شرایط برخورداری از نیروی انسانی سالم، اهتمام به مقوله ورزش است که در این زمینه باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم بتوانند در عرصه ورزش همگانی حضور موثرتری نسبت به گذشته داشته و گامی بلند در راستای سلامتی خود بردارند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان در ادامه با یادآوری اینکه ورزش یکی از مسیرهای کوتاه برای دست‌یابی به نیروی انسانی سالم که محور رشد در جامعه به‌شمار می‌رود، است، اظهار کرد: نیاز امروز در حوزه ورزش این است که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها در حوزه ورزش به طور کامل استفاده کنیم؛ چرا که برخورداری از این ظرفیت‌ها باعث می‌شود تا مردم بتوانند بیش از گذشته به سمت ورزش سوق پیدا کنند.

احمدی با اشاره به اینکه مسئولان ورزش استان که خدمت‌گذاران مردم هستند باید زمینه حضور حداکثری مردم را در عرصه ورزش فراهم کنند، ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این حوزه خود مردم هستند، لذا باید بتوانیم گستره خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه را بیشتر کنیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت خدمت به مردم، کار بسیاری سختی است که همراه با گلایه‌مندی نیز خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان بتواند با همراهی روسای هیئت‌های ورزشی استان، ورزش زنجان را به سمت تعالی پیش ببرد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان زنجان، علی جوان تودیع و علی خلیلی به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان معارفه شد.

کد خبر 4197205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha