۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳

معاون وزیر ورزش و جوانان:

کمک های خیران ورزش یار آران و بیدگلی در کشور نمونه است

کمک های خیران ورزش یار آران و بیدگلی در کشور نمونه است

آران و بیدگل - معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تلاش های فراوان خیران ورزش یار در آران و بیدگل گفت: کمک های خیران ورزش یار شهرستان آران و بیدگل در کشور نمونه است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا خادم ظهر شنبه، در آیین رونمایی از کتاب «قهرمانان ورزش آران و بیدگل» در باشگاه باستانی حضرت ابوالفضل (ع) آران و بیدگل اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در تلاش است از خیران ورزشی یار به عنوان پتانسیل و بستر عظیم جامعه برای برطرف شدن خلاها و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی بهره ببرد.

وی تجلیل از خیران ورزش یار را اتفاق بسیار مبارک عنوان کرد که می تواند مشوق خیران برای ورود به حوزه ورزش و جوانان کشور شود.

معاون حقوقی، امور ورزش و هماهنگی استان های وزیر ورزش و جوانان تجلیل از خیران ورزشیار را که در جهت سلامتی روحی و جسمی جامعه قدم برمی دارند بسیار مهم خواند و تصریح کرد: خیران نیازی به تجلیل ندارند اما حل برخی از مشکلات آنها در راستای اجرای طرح های ورزشی بالاترین تجلیل از آنهاست.

گفتنی است کتاب «قهرمانان ورزش آران و بیدگل» دربرگیرنده اطلاعاتی از احکام قهرمانی، عکس ها، مطالب چاپ شده در جراید و نشریات از قهرمانان و ورزشکاران شهرستان است که در چهار سال با تلاش احمد زارع مقدم و ابوالقاسم معینی گردآوری شده و در دو هزار نسخه به چاپ رسیده است.

پیش از این کتاب «فوتبال آران و بیدگل» با نگاهی به تاریخ فوتبال شهرستان در دو هزار نسخه و با کاغذ گلاسه و جلد گالیگور در سال ۹۲ از این دو مولف به چاپ رسیده بود.

کد خبر 4198311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha