۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برنامه ریزی تیم والیبال شهرداری ورامین برای شکست تیم ساری

برنامه ریزی تیم والیبال شهرداری ورامین برای شکست تیم ساری

ورامین- کمک مربی تیم والیبال شهرداری ورامین با اشاره به دیدار این تیم با ساری گفت: تیم والیبال شهرداری ورامین برای شکست تیم ساری برنامه ریزی کرده است.

مجتبی عطار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم های والیبال شهرداری ورامین و ساری اظهار داشت: فردا بازی مهمی را با تیم والیبال ساری در پیش داریم و با توجه به روند رو به رشدی که تیم والیبال شهرداری ورامین پیش گرفته است امیدواریم نتیجه خوبی را کسب کنیم و برای پیروزی مقابل تیم والیبال ساری برنامه داریم.

عطار در ادامه افزود: با توجه به این که تیم ساری با بحران و مشکل روبرو است اما نباید از این تیم نیز غافل شویم و مثل بازی گنبد که با ذهنیت برد به مصاف این تیم رفته بوددیم و نتیجه دلخواه را نگرفتیم نباید تیم رقیب را دست کم گرفت و نسبت به آن بی توجه بود.

وی با اشاره به  راهنمایی های بسیار کاربردی ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: انشااله بازی خوبی خواهیم داشت و امیدوارم با نتیجه قاطع در این بازی پیروز شویم و برای بازی با پدافند کاشان آماده شویم.

کمک مربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان در مورد وضعیت بدنی اعضای تیم و همچنین وضعیت کلی تیم بیان داشت: از زمانی که ترکاشوند در این تیم به فعالیت مشغول شده است اعضا از لحاظ روحی تغییرات محسوسی داشته اند و لازم است که از مسئولین شهرداری بابت جامه عمل پوشاندن به وعده هایشان تشکر کنیم و انشااله از این پس نیز این روند ادامه داشته باشد و با تمریناتی که تیم دارد بتوانیم نتیجه لازم را کسب نماییم.

کد خبر 4198665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha