۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۳۰

با حضور رئیس فدراسیون؛

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان قم برگزار شد

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان قم برگزار شد

قم - مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان قم با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان قم عصر یکشنبه با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدارسیون تنیس روی میز کشور در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مجمع طی سخنانی اظهار داشت: همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای گسترش رشته‌های مختلف ضروری است و این باید به صورت مشارکت طرفین صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به وسعت و جمعیت استان قم وجود تنها دو کانون و فعالیت دو مدرسه به صورت تخصصی در زمینه تنیس روی میز بسیار کم به نظر می‌رسد و می‌بایست این تعداد افزایش یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: تعداد مدال‌های کسب شده از مسابقات کشوری با فعالیت‌های داخلی هیئت تنیس روی میز استان قم هماهنگ نیست که این امر به ویژه در بخش بانوان به طور محسوس نمایان است.

عابدی تصریح کرد: عملکرد هیئت تنیس روی میز استان قم دربرگزاری برنامه‌ای چون استعدادیابی، استعدادپروری، برگزاری لیگ‌های استانی و میزبانی از مسابقات مختلف کشوری بسیار چشم گیر بوده است اما سهم ورزشکاران قم از این ورزش در اردوهای تیم ملی بسیار کم است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به این ورزش در بخش‌های تابعه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و با برگزاری جشنوارهای متنوع و مسابقات مختلف می‌توان تعداد جمعیت سازمان یافته در ورزش تنیس روی میز را گسترش داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پایان سخنان خود از حضور ورزشکاران و جامعه ورزش تنیس روی میز قم در فعالیت‌های مختلف فرهنگی تقدیر و تمجید کرد.

کد خبر 4199580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha