۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

فرماندار زرند:

فرهنگ مصرف آب در زرند تغییر کند

فرهنگ مصرف آب در زرند تغییر کند

زرند - فرماندار زرند گفت: تنها راه مقابله با بحران بی آبی و تنش‌های آبی، مشارکت مردم در مدیریت منابع آبی و فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه مصرف آب است.

حبیب الله خنجری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در چند روز اخیر لوله انتقال آب شهر زرند بر اثر زلزله های اخیر دچار مشکل شده بود، اظهارکرد: این مشکل باعث شده بود تا مردم شهر زرند با مشکل قطعی آب و فشار ضعیف آب مواجه شوند.

وی با بیان این مطلب که مشکل لوله انتقال آب شهر زرند رفع شده است، گفت: تنها راه مقابله با بحران بی آبی و تنش‌های آبی، مشارکت مردم در مدیریت منابع آبی و فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه مصرف آب است.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه سه حلقه چاه آب آشامیدنی در تابستان سال ۹۷ در شهرستان زرند حفر می شود، ابراز داشت: مجوز این چاه های آب اخذ شده است.

خنجری با تاکید بر اینکه در کشور برای مصرف بهینه آب کار چندانی نشده است، افزو: باید زمان استفاده از آب و همچنین حجم خروجی آب از شیرها را کم کنیم که استفاده از شیرها و دوش‌های کم‌مصرف و همچنین کاهش مصرف آب در فلاش‌تانک‌ها و استفاده از ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی در این زمینه نقش مهمی خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم با مدیریت صحیح آب در تابستان سال آینده در شهرستان زرند با بحران آب مواجه نباشیم.

کد خبر 4199623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha