۲۴ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۵۵

روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه:

یک مورد آلودگی آب شرب در شهرهای زلزله زده گزارش نشده است

یک مورد آلودگی آب شرب در شهرهای زلزله زده گزارش نشده است

کرمانشاه- روابط عمومی شرکت آبفای استان کرمانشاه اعلام کرد: تاکنون یک مورد آلودگی در زمینه آب شرب در شهرهای زلزله زده گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد: 

با توجه به نظارت مستمر وپایش آب شرب هیچگونه مشکلی از لحاظ آلودگی میکروبی وکدورت در شهرهای مناطق زلزله زده وجود ندارد. نمونه گیری های روزانه و کنترل آن از طریق مراکز بهداشتی و حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب در این شهرستانها از زمان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتر تاکنون یک مورد آلودگی در زمینه آب شرب در شهرهای زلزله زده گزارش نشده و بارها این موضوع مورد تأکید مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت بوده است.

شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه بعنوان متولی تأمین آب شرب بهداشتی در استان کرمانشاه و شهرهای که برآنها مدیریت دارد با تمام توان در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد، لذا کیفیت آب شرب خط قرمز وزارت نیرو می باشد.

لازم بذکر است، درتمام شهرستانهای استان هر روز با همکاری مراکز بهداشت آب شرب بهداشتی از نظر کیفیت وسلامتی کنترل و صورتجلسه خواهد شد.

 بنابراین تاکنون در هیچ یک از شهرهای استان در خصوص آب شرب مشکل مشاهده نشده است و به گونه ای برنامه ریزی صورت گرفته که آب کاملا بهداشتی و سالم وبه راحتی در دسترس مردم قراردارد.

در خصوص وضعیت فاضلاب نیز در هیچکدام از شهرهای زلزله زده فاضلاب بصورت رو باز وجود ندارد و کاملا از طریق شبکه های فاضلاب جمع آوری و به تصفیه خانه هدایت می شود.

کد خبر 4199860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha