۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۴۰

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر گلستان:

سمن ها نقش موثری در رهایی خانواده‌ها از اعتیاد دارند

سمن ها نقش موثری در رهایی خانواده‌ها از اعتیاد دارند

گرگان- دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: سازمان‌های مرم نهاد و حضور آنان در کنار مسئولان نقش مهمی در رهایی خانواده‌ها از اعتیاد دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا روحانی فرد عصر سه شنبه در کارگاه منطقه ای آموزشی صیانت و کارآفرینی ویژه سازمان های مردم نهاد منطقه یک کشور که به مدت سه روز در گرگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: سازمان‌مردم نهاد، به واسطه نزدیکی با مردم  و ومشکلات آنان نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و از جمله اعتیاد دارند.

روحانی فرد گفت: تقویت همه جانبه سازمان‌های مردم نهاد، امری موثر و مهم در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور است، گفت: در این کارگاه هفت دوره کلاس برگزار می‌شود و مدیران و کارشناسان سمن ها و تشکل‌های غیردولتی فعال در حوزه مواد مخدر هشت استان شامل قم، قزوین، تهران، البرز، سمنان، تهران، مازندران و گلستان حضور دارند.

وی افزود: بیان اصول کارگاه معارفه و پیش آزمون سازمان مردم نهاد کارآفرین، ایده یابی و خلاقیت تا نوآوری بخشی از این کلاس‌ها هستند.

روحانی فرد ادامه داد: بررسی تقاضاهای موثر در بازار، تعیین بازار هدف، تجاری سازی یک ایده فناورانه و مهندسی فروش با رویکرد مزیت سازی از دیگر کلاس‌های این دوره است.

وی گفت: در پایان این دوره نیز پس آزمون و جمع بندی کارگاه و پرسش و پاسخ،  در عصر روز دوم (چهارشنبه) شرکت کنندگان در این کارگاه، ضمن بازدید از بافت قدیم شهر گرگان، از یک مرکز کارآفرینی نیز بازدید خواهند کرد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر گلستان افزود: هدف این شورا از برگزاری این کارگاه در واقع ایجاد زمینه مناسب برای سازمان های مردم نهاد در عرصه اشتغال، صیانت و کارآفرینی برای بهبود یافتگان و خانواده‌های آنان است.

کد خبر 4201590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha