۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

امام جمعه ایلام:

نیروی انتظامی مقتدر از مولفه های امنیت در کشور است

نیروی انتظامی مقتدر از مولفه های امنیت در کشور است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: یکی از مولفه های امنیت در کشور در ابعاد مختلف، نیروی انتظامی مقتدر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در همایش سالیانه فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان ایلام اظهار داشت نیروی انتظامی در عرصه ایجاد امنیت و آرامش،کارنامه درخشان و بسیار نورانی دارد و این یک افتخاری است برای شما عزیزان که در چنین تشکیلاتی خدمت می کنید.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امروز مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است، گفت: پلیس با توجه به کارآمدی – تعهد،ولایت مداری از عهده این مسئولیت خطیر درآمده و توانسته است از خودش اقتدار همراه با رافت و مهربانی نشان دهد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امنیت داخلی و امن بودن کشور مثال زدنی است، یاد آور شد: این امنیت برای دوستان مایه آرامش و برای دشمنان ما ناخوشایند است.

وی تصریح کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی نتوانستند کشور ما را ناامن کنند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را در اختیار گیرد و در این عرصه شکست های بزرگی را متحمل شد.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی تصریح کرد: دشمن پس از ناکامی از جنگ سخت، ناامن کردن داخلی در ابعاد مختلف را در دستور کار خود قرار داد و مرحله به مرحله به اجرا در می آورد.

نیروی انتظامی در این ناآرامی ها کتک خورد اما حاضر نشدند یک گلوله شلیک کنند

وی با بیان اینکه بحث مواد مخدر یک سیاست کهنه ای است تا بتوانند جوانان ما را به خاصیت و بی هویت به بار آورند، اظهار داشت: این تنها یک نمونه از اقدامات مرحله به مرحله دشمنان برای آسیب های داخلی است، نیروی انتظامی در پیشگیری از این آسیب های اجتماعی خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر فتنه گری دشمنان برای ضربه زدن به انسجام داخلی اشاره و تصریح کرد : دشمن در اغشاشات اخیر قصد داشت با کشته سازی کشور را ناامن سازد.

وی افزود: نیروی انتظامی در این ناآرامی ها کتک خورد اما حاضر نشدند یک گلوله شلیک کنند و کسانی که در اعتراضات کشته شدند توسط همین دشمنان اجیر شده بودند تا بتوانند با کشته سازی انقلاب را ساقط کنند.

حجت الاسلام لطفی به حضور با بصیرت مردم در صحنه اشاره کرد و یادآور شد: یک روز بعد از اغتشاشات مردم خودجوش به صحنه آمدند و خودشان امنیت و آرامش را با کمک نیروهای امنیتی فراهم کردند .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در پایان به نقش امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی امنیت اجتماعی تامین نشود امنیت سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی زیر سوال خواهد رفت و اینجانب به نوبه خود از همه شما کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در اعتراضات اخیر با متانت رفتار کردید، قدردانی می کنیم.

کد خبر 4202588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha