۲۹ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۱۸

سرمربی سپیدرود رشت:

کسب ۳امتیازهدف سپیدرود/کارشناسان داوری درباره صحنه ها نظر دهند

کسب ۳امتیازهدف سپیدرود/کارشناسان داوری درباره صحنه ها نظر دهند

رشت - سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه هدف ما در بازی امروز کسب سه امتیاز بود که بدست آوردیم ، گفت: درباره صحنه های مشکوک داوری کارشناسان اظهار نظر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در کنفرانس خبری بعداز بازی این تیم در برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد:  بازی جذابی بود هدف ما کسب سه امتیاز این بازی بود که خوشبختانه موفق شدیم.

وی با تاکید بر اینکه کسب این سه امتیاز شروع خوبی برای کادر فنی جدید محسوب می شود، افزود: حمایت باشگاه و هواداران سبب ایجاد انگیزه و امید برای بازی های آینده در بازیکنان و کادر فنی این تیم می شود.

سرمربی سپیدرود رشت همچنین به اخراج سامکن توسط داور در این بازی اشاره کرد و گفت: این جای سوال است که داور بازی چگونه از وسط میدان صحبت بازیکن ما در روی نیمکت را شنیده و تصمیم به اخراج آن گرفت.

وی با اشاره به وجود صحنه های مشکوک داوری در این بازی، خاطرنشان کرد: یکی از درخواست های من این بوده که کارشناسان در باره این صحنه ها اظهار نظر کنند.

کریمی در ادامه  با بیان اینکه اشتباهات مدافعان منجر به گل می شود، تصریح کرد: سپیدرود روی ضربات آخر بسیار بهتر عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات آینده لیگ تلاش می کنیم تا ضعف های تیم را رفع کنیم، گفت: تلاش می کنیم تا جایگاه تیم سپیدرود را بهبود دهیم.

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به عدم تعویض میعاد یزدانی، افزود: من تیک انتخاب بازیکن را زدم اما نمی دانم چرا چنین مشکلی پیش آمد ومتاسفانه یک تعویض خوب را از دست دادیم.

وی در ادامه همچنین به دادن پاداش به بازیکنان تیم سپیدرود نیز اشاره کرد و گفت: معتقدم چنین مسائلی نباید رسانه ای شود.

کد خبر 4204172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha